Ett nytt hem?

Igår orkade jag bara inte skriva! Gick upp tjugo över fem, jobbade till 4, åkte till IKEA och
chilli efteråt. Tror att klockan va närmare 8 innan jag varvade ner. På jobbet va det
alldeles perfekt :D Eftermiddagen va superlugn så jag fick massa saker gjort, målade
bl.a en julgran me några barn, fixade även julkalendern :) Gubben hämtade upp mig
och så åkte vi till IKEA och köpte våra köksstolar, kom hem och satt i nån timme och
skruvade ihop dom och sen vart det donkenmat. På chilli skulle jag köpa vår lampa
men den i svart fanns inte kvar så det sket sig, blev jätte besviken.
Imorse klev jag upp innan 7, dels för att Thea vaknade men också för att klockan skulle
ringa 7. Tog ett tag men jag lyckades sparka upp gubben en stund senare. Vi duschade
och gjorde oss ordning, thea åt frukost och fick lite kläder och vi packade skötväskan.
Strax innan 10 så lämnade vi av mamma och Thea i visättra och så mötte vi upp Madde,
Jonny och Leah och några av deras grannar och så åkte vi ut mot värmdö och brisak.
Brisak va MYCKET större och MYCKET roligare att gå i än jag trodde från början :D Vi
hittade genast ett fleeceset till Thea för 89 kr, jag hittade ÄNTLIGEN min pippitröja för
300 kr och så hittade vi vår vardagsrumslampa, för halva priset jämfört me chilli :D Så ja,
vi fyndade endel :) Fanns hur mycket roligt som helst så vi ska åka tillbaka dit innan jul och
köpa lite julsaker :)
 
Sen åkte vi till donken, rusta, ÖB, jysk och biltema :) Köpte lite småsaker bara. Slutligen åkte
vi till city gross och handlade lite mat och så köpte vi Theas julklapp, eller ena julklapp. Vill
köpa nåt mer till henne :) köpte även en tomteklänning och tomteluva till henne som hon ska
ha på lucia, hon kommer bli så attans söt! Vi kom hem och patrik satte genast upp lampan
som blev jätte bra, den kanske ska lite högre upp men den passade in toppen :) Sen satte
vi igång en tvättmaskin och röjde lite och bytte sängkläder. Vi åt lite middag och tittade på
tecknade robin hood.
 
Vi har tänt lite ljus och snart blir det ett varmt bad och sen en film :) Thea har det jätte bra i visättra
men jag saknar henne.
 
Imorrn ska vi fortsätta städa och 20 över 12 har jag tid för synundersökning. Tappade mitt sista par
linser och måste ha nya men vet inte vad jag begöver ha för styrka så därför måste jag kolla upp det
och sen beställer jag linser från nätet :) Tänkte även köpa Theas julklänning så att det är klart. Sen
ska vi hämta hem vår lilla älskling och mysa resten av söndagen :)
 
Men ha en trevlig kväll på er :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!