Fars dag :)

Morgonen började me att Thea vaknade vid 7, jag låg kvar en stund och gubben sov,
Sen gick jag upp och fixade lite kaffe till honom (han är ingen frukostmänniska, annars
hade han fått frukost på sängen). Thea åt iallafall frukost och sen röjde vi lite hemma
och så åkte vi till city gross för att köpa en glasstårta och mjölk och lite sånt. Vi kom
hem och käkade lunch och då ringde gubbens päron och frågade om vi ville komma
till stan, inte hem till dom utan till en släkting som tyvärr gick bort för nån vecka sen
så hans föräldrar va där för att städa och röja lite. Vi fikade, Thea sprang omkring
och sen åkte vi hem. Då gjorde vi middag, sen vart det ett bad och sen låste jag
och Thea in oss i köket för Thea skulle rita en teckning till pappa :) Sen blev det lite
lek innan tandborstning och nattning.
 
 
Vi hade massa påsar me kläder som stod i vardagsrummet, både för smått och för stort men
nu är dom påsarna i källaren, JÄTTESKÖNT! Även Theas lekslott åkte ner för hon är inte
intesserad av det längre och jädrar va utrymme vi fick plötsligt :P haha. Vi har fortsatte kika
runt på julklappar och både jag och Patrik kom fram till att vi ska köpa docksäng till Thea och
ingen docka. Då blir mamma glad för hon ville ju köpa en docka till henne. Men jag önskar
mig en rolig docka till henne som pratar lite och så. Vi har även hittat på nya vardagsrums-
lampa så den kommer väl hem efter löning :) Såhär ser den ut :) Ska bli så roligt att få köpa
lite nytt. Och här är köksstolarna som följer me hem om 2 veckor :) I januari om jag har råd
så funderar jag på att börja me fotoväggen eller om jag ska önska mig lite ramar i olika
storlekar i julklapp? Hmm, får se ...
 
 
Annars sitter jag och räknar ner dagarna till jul :) Längtar verkligen ihjäl mig i år men det är
nog bara för att vi ska va hemma.
 
Imorrn är det jobb som gäller, jobbar hela veckan medan E är i egypten och har det gott :)
Men efter den här veckan är det tomt me jobb. Nästa fredag är det julbord, dagen efter har
vi skaffat barnvakt för då ska vi ut och julhandla. Fredagen efter det har vi skaffat barnvakt
igen för då ska ju gubben på firmafest och jag ska dra iväg på bio :) Ska bli skönt att göra
lite på egen hand, va många år sen sist =/
 
Ha en trevlig söndagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!