Fredag

Idag kom min "magsjuka"/"stressmage" tillbaka. Jag vet ju inte vad det är men hur som
helst så va magen risig imorse. Så jag sjukanmälde mig :( Thea va trött imorse, hon hade
lite jobbigt igår kväll och va lite ledsen men hon va inte va vaken men imorse va jag
iallafall tvungen att väcka henne och det hör inte till vanligheterna direkt :P Hon åt
frukost och sen klädde jag på henne rejält för idag va det ruskigt kallt ute men hon va
iallafall glad, min lilla tös. Hon va jätte intresserad av isen ute som hade bildats i en liten
vattenpöl så jag tror att hon kommer tycka att snön är väldigt intressant :) Lämningen gick
bra, hon va så glad när jag gick därifrån :)
 
Kom hem och lade mig på soffan en stund, tog en imodium och det är verkligen min
räddare i nöden. Har inte varit på toa en enda gång sen dess. Tog och städade och
tvättade lite. Gubben va hemma vid halv 4 och sen gick vi och hämtade Thea. Dom va
inne för en gångs skull och hon blev så glad när hon såg oss men hon hade ingen direkt
brådska att gå hem utan hon fortsatte leka en liten stund men sen kom hon. Och hon va
INTE glad när vi skulle klä på henne, tror vi kämpade i minst 15-20 min för att få på henne
jacka och skor. Vi gick ner till centrum så att jag kunde plocka ut lite pengar tills imorrn och
sen gick vi hem och började me maten, blev en perfekt fredagsmiddag i form av kyckling, ris,
currysås och broccili och ikväll va det så otroligt gott :D Thea åt me god aptit.
 
 
Hon fick titta på barnkanalen en stund innan det va dags för ett bad och sen satt vi och mös tills
det va dags att sussa.
 
Jag och gubben tände massa ljus och satte på beck, ska väl kolla klart på den och sen gå och
lägga oss. Har även kikat runt på nätet efter lite julklappar och har hittat endel :) Längtar tills efter
löning, då blir det julklappsinköp samt julgrans och julgransdekorationsköp :P För varje dag som går
längtar jag ännu mer till julafton.
 
Imorrn har vi fullt upp hela förmiddagen. Först ska vi till lundmyr of swedens lagerrensning, sen ska
vi till skärholmen eller huddinge c och till sist ska vi upp till mamma och träffa maria och patrik ska
klippa sig :) Ska bli jätte roligt att träffa henne igen! Sen får vi förhoppningsvis besök av Theas gud-
far och så är det ju fars dag på söndag och då ska jag och thea uppvakta pappa lite :)
 
Ha en jätte bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!