Glad tjej!!! :D

Imorse va man uppe me tuppen men det har jag varit dom senaste dagarna :P Thea
vaknade så fort min klocka ringde men Patrik fick ta henne så jag kunde hoppa in i
duschen. Fixade och gjorde mig ordning lite snabbt. Klädde på Thea och så gick vi
till dagis. Fick en blöt puss innan jag gick och sen fick jag dessutom en slängkyss när
hon vinkade av mig i fönstret :) Det värmde verkligen!
 
På jobbet va det bara bra, eller mer än bra :P Det va lite kaos på morgonen men det
löste sig snabbt. Följde me till ekbacken och då ringde chefen :O haha. Hon ville att
jag skulle ta över L's vik fram till sista december och det gjorde jag så gladeligen :D
Snabba puckar minsann :P Men nu är man fast heltidsanställd i 5 veckor :D Är så
glad. Mina kollegor va också jätte glada och tyckte att det skulle bli så roligt att jag
skulle börja hos dom :D Dock ska jag höra om jag kan byta stägningen mot en
öppning istället för det är bättre att Thea börjar tidigt men hämtas någorlunda tidigt.
Det funkar mycket bättre på eftermiddagen om Thea hämtas vid halv 4, då är hon
på ett okej humör,hon behöver inte sova och hon orkar äta middag me oss. Men
bara för att jag öppnar är det ingen garanti för att jag slutar vid 3. Men jag ska ta
och höra me chefen om det går att lösa på nåt sätt. Och me tanke på att älsklingen
jobbar i midsommarkransen fram till efter nyår så hinner han lämna Thea dom dagarna
då jag öppnar :) Just nu flyter livet på rätt bra :P 
 
Slutade 3 idag så jag hämtade Thea vid halv 4 och allt hade bara varit bra, dock hade hon
haft en hett temperament idag och blivit jätte arg för minsta sak. Men alla kan ju ha en sån
dag. Vi tog en promenad till fruängen för att handla och för att träffa madde som va och
körde idag men hon va inte klar så då kom min karl och mötte upp mig och så gick vi hem.
Gjorde middag, sen satte vi igång me att diska, röja och sätta på en tvättmaskin. Thea fick
bada sen och nu ligger hon och pratar i sin säng. Man tycker att hon borde va jätte trött men
uppenbarligen inte så trött att hon vill sova. Haha. Men hon somnar nog tids nog.
 
 
Jag och gubben tänkte väl ta en dusch rätt snart och sen kolla på house och sova. Imorrn är
det en ny arbetsdag mellan 8-16 och sen hem. Ha en fortsatt fin kväll :)



Kommentarer
Anonym

Vad kul för dig att du har fåii mer jobb!
Hoppas bara att du håller dig frisk

Svar: Det hoppas jag också!
Rebecca

2012-11-14 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!