Inte en lugn stund :)

Morgonen började vid halv 8, Thea fick i sig frukost medan jag hoppade in i duschen.
Sen fick hon duscha och så slängde jag i mig en macka. Medan jag klädde på henne
så va det patriks tur att duscha. Vi gjorde oss ordning och drog iväg till gärdet för lite
shopping på outleten. Kom dit och vart rejält besvikna. Fanns massa kläder men
antingen upp till storlek 70 eller från storlek 110. Så me andra ord fanns INGET till
Thea. Dom hade MASSA barnskor också men vi har blivit förbjudna att köpa vinterskor
till Thea så vi åkte därifrån tomhämta.
 
Vi åkte hem en jätte snabbis och sen drog vi till skärholmen. Va inne på lite olika affärer
och kikade, köpte en farsdag-present till patrik och en ny pyjamas till Thea och så hittade
jag hennes julklänning men den köper jag efter löning :) Va inne på clas ohlsson och
kikade lite också. Sen fick Patrik för sig att vi skulle till IKEA så vi drog vidare dit. Kikade
på köksstolarna som vi hade sett och dom va perfekta så om drygt 2 veckor ska vi köpa
dom, sen köpte vi lampor och en bakform me löstagbara kanter. Vi tog varsin korv innan
vi åkte hem till mamma.
 
Maria och moa kom dit också, vi fikade, lekte me Thea massa och så blev Patrik äntligen
klippt, han blev så stilig :D Vid 5-tiden rörde vi oss hemåt, Thea va helt slut, hon somnade
direkt i bilen och sov sen i lite över en timme. Vi väckte henne när det va dags för middag
och hon va vrålhungrig, hon åt som en tok =/ haha. Sen tog vi ett bad och så satt hon och
pappa och tittade på shrek innan läggdags :)
 
 
Imorrn är det farsdag och det ska vi fira me lite glasstårta :) annars hoppas vi mest på besök och får
vi inget besök ska vi gå till långbro och mata änder, ev ta en tur ner till källaren me massa kläder
och lite annat skit, en tvättmaskin ska sättas på.
 
Men nu ska jag ligga och kramas lite me mitt stora hjärta men ha en trevlig lördagskväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!