Kastar in handduken

Nu kastar jag in handduken, nu vill inte jag va sjuk längre! Tredje dygnet me feber och halsont nu.
Imorrn ska jag ringa huddinge närakut och boka tid.
 
Idag va iallafall Thea på dagis och hon va överlycklig att va tillbaka, sprang genast fram till sin fröken och gav henne en stor kram.
Jag gick hem och lade mig. Febern har kommit och gått så antingen har jag legat i ett kokhett bad eller stått på balkongen för att svalka mig. Haha. Så värdelöst! Men jag hade lite energi idag så jag låg i soffan och kollade på tv och så passade jag på att sortera massa bilder på externa hårddisken, nästa grej är att gå igenom alla bilder och kasta. Jag tog mitt typ tjugonde bad vid halv 4 och då kom älsklingen hem så jag duschade av mig och gjorde honom sällskap för en cigg innan han hämtade Thea och gå och handla. Jag lade mig i sängen under tiden och sen låg jag där i närmare en timme. Patrik gjorde middagen, jag orkade inte. Och när jag överlåter matlagningen till honom så är jag verkligen sjuk för jag är en riktig kontrollmänniska och måste ha saker gjort på mitt sätt, han får inte ens bre en macka till mig. Dock kunde jag inte koppla av helt utan jag smög mig ut i köket och hjälpte till lite grann, rörde mest om i soppan. Haha. Idag fick jag äntligen i mig lite mat och vätska, det va välbehövligt kan jag säga :)
 
Lade mig igen en stund medan dottern och karln åt färdigt. Thea lekte en stund och jag låg i soffan me patrik och kollade på tv. Sen fick thea ta ett bad, jag satt och höll ett öga på henne medan Patrik tog och diskade.
Sen va det dags för henne att sova. Jag och Patrik tittar på tv men ikväll, som vanligt, går inte ett skit så
det blir en tidig kväll. Jag är trött hur som haver.
 
Förrästen, har ni sett alla fina och gulliga kommentarer som jag har fått? :P Haha. Förstår inte va det
är för korkade och dumma människor som orkar lägga ner så mycket tid och energi på nån. Strunt
sak samma. Jag orkar inte sitta och ödsla mer tid på dom än vad jag redan gör (när jag svarar på
deras kommentarer).
 
I helgen händer nada. Ska va hemma och kurera mig, förhoppningsvis åka till närakuten men det är
det enda :) Ska försöka tvinga ut Patrik me Thea så hon iallafall kommer ut lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!