Mitt hjärta brister :(

Idag insåg  jag att Thea går 9 timmarsdagar på dagis dom dagar då jag öppnar på
jobbet och det känns rent ut sagt förjävligt. Och det som känns ännu värre är att hon
är den första som blir lämnad så tidigt som halv 7, nästa unge kommer inte förrän
tidigast 45 min senare. Och bara blotta tanken på att Thea får va själv på dagis krossar
mitt hjärta. 9 timmar är alldeles för länge för min lilla tjej.
 
Men jag får va glad att det är högst 2 dagar i veckan i 2 veckor, sen är det en dag i
veckan och dom dagar jag öppnar ska jag försöka flirta me A och höra om hon kan hämta
Thea tidigare, vid halv 2-2.
 
Det är inte lätt när samvetet, arbetstider och allt ska samsas för att det ska kännas bra för
alla. Men hur man än gör så känns det inte bra för alla, eller jo men inte för mig. Äh, det är
väl bara att gilla läget. Huvudsaken är att hon inte går 9 timmars-dagar varje dag. Det skulle
jag aldrig palla, just därför som jag inte vill jobba heltid. Perfekt tid för henne är typ 8-9 till
15-16 senast. Inte mer än 7 timmar på dagis. Gäller bara att hitta ett jobb som funkar me dom
tiderna också :)



Kommentarer
Anonym

Jag förstår att du inte vill ha din lilla tjej på dagis 9 tim/dag, men att blocka de som inte tycker som du visar bara att du inte kan ta kritik/ ogillar att andra inte delar din uppfattning om saker och ting

Svar: Jag kan ta kritik om det är konstruktiv kritik men att kalla mig lat och att jag borde gå på soc är personangrepp och sånt tål jag inte så därför blockar jag dom. Kan folk komma me konstruktiv kritik utan att gå till personangrepp så får dom gärna skriva.
Rebecca

2012-11-20 @ 11:59:27
Anonym

Jag tycker att du ska ta bort den första kommentaren, den gör ingen glad mer än personen som får den publicerad på din blogg

Svar: jag ska göra det :) tänkte sätta mig och gå igenom dom senaste kommentarerna och rensa!
Rebecca

2012-11-20 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!