Mysig dag me älsklingen

Haha, som vanligt när man är barnledig har jag ingen ro att sova längre än till 8, vilket är
lite irriterande. Vore faktiskt rätt skönt att sova till minst 9-halv 10. Men men. Gubben sov
till halv 10, under tiden så diskade jag och röjde undan lite i köket och i badrumsskåpet.
 
Jag tog en dusch och så gjorde vi oss ordning för lite shopping. Först åkte vi till kvantum
för att handla lite och panta och sen åkte vi till skärholmen och det va så mysigt att gå
omkring där själv me Patrik. Jag blir alltid så stressad när Thea är med, hon blir ju så
otålig på en gång. Haha.
 
Vi va inne i massa affärer, köpte Leahs julklapp och Theas juloutfit är klar. Jag köpte en
stickad tröja till mig och en till Thea, bägge för halva priset. Sen va vi inne på panduro
och jag köpte bokstäver i Theas namn plus lila färg men T:et fanns inte så det måste vi
åka och köpa senare. Sen är det bara krokar och sätta upp så har hon sin egen kläd-
hängare :D Kommer bli så tjusigt! Specsavers ringde och va tvungen att avboka min
tid så jag bokade om tiden till imorrn kväll halv 7. Vi åt lite lunch och sen åkte vi till Stureby
och köpte en tripp trapp-stol :) Åkte hem, packade upp och sen åkte vi till Visättra för att
hämta Thea. Vi tog en kaffe och pratade lite innan vi åkte hem och började me middagen.
Thea satt jätte bra i stolen utan bygeln, dock måste vi höja fotplattan ett snäpp till men annars
är den toppen, är supernöjd :D
 
 
Hon fick ta ett välbehövligt bad och sen lade vi henne och hon totaldäckade. Jag och älsklingen
har tänt massa ljus och sitter och tittar på skildar världar. Sen blir det väl sängen för oss
också.
 
Imorrn är det en ny arbetsvecka som jag ser fram emot :D
 
Glömde visa skorna som Thea hade fått av farmor men här kommer en bild :D
 
Ha en mysig söndag :D



Kommentarer
Anonym

Mycket shopping !
Behöver ni ha allt detta som ni har köpt nu?

Julpynt kan ni köpa på IKEA dom brukar rea det vid lucia

Svar: Annars hade vi inte köpt det. Lampa har vi pratat om länge men aldrig haft råd och köpa, vi hade inga köksstolar så det behövdes, Theas stol behövdes då jag och Patrik ansåg att hon är för stor för sin gamla. Va är det mer du tänker på? Julpynt hade dom billigt på brisak också.
Rebecca

2012-11-26 @ 07:05:01
Anonym

alla tröjor

Svar: Alla tröjor? Jag köpte två tröjor varav den ena va halva priset på.
Rebecca

2012-11-26 @ 10:01:32
Lotta

Till Anonym: Rebecca får väl handla vad hon vill, det ska ingen lägga sig i.

Många kramar till er Becca

Svar: <3 Tack lotta :)
Rebecca

2012-11-26 @ 20:16:44 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!