Ny arbetsvecka :)

Varför ska måndagar va så jobbiga? Va en aning segt att gå upp imorse men det gick att
komma upp utan problem trots allt :)
 
Lämnade Thea på dagis tjugo över 7 och hon va jätte ledsen när jag gick :( usch, hatar
såna dagar. Och när man kom till jobbet va det kaos, haha. Men det löste sig fort och
smidigt. Va ute på förmiddagen och den här veckan har jag ansvar för sovvilan och
blöjbyten. Va min första sovvila på den här avdelningen och det gick väl hyfsat. Nä,
det gick faktiskt bra :) Fick lite användbara tips som jag ska använda mig av imorrn :)
På rasten låg jag nerbäddad under fleecefilt och dåsade till lite, frös jätte mycket och
va så trött. Men på eftermiddagen tog jag tag i "mitt" lilla projekt, eller ett projekt som
jag har tagit över. Håller på och fixar en adventsjulgran på jobbet, blev faktiskt rätt nöjd.
Va tycker ni då? :)
 
 
Kom hem vid halv 5 och började me middagen direkt. Fick bli snabbmiddag i form av potatisbullar
me bacon och lingonsylt. Vid 6 så skjutsade Patrik mig till skärholmen så jag kunde fixa min
synundersökning, under tiden väntade Patrik och Thea i bilen. Tog en liten stund men nu har
jag fått rätt styrka så jag ska sätta mig och beställa linser, ska bli så skönt :) Har inga problem
att ha glasögon men dom har jag helst hemma på kvällarna eller när jag är lat :P haha.
 
Den 13e december har jag fullt upp :D Det är ju lucia då och på förmiddagen har Thea sitt
första luciafirande och på eftermiddagen är det luciafirande på jobbet :) Ska bli jätte trevligt
iallafall. Måste ta mycket kort på min fina lilla tomtenissa ;) Haha.
 
Imorrn får jag en timmes sovmorgon, ska bli skönt :) Får se va morgondagen har att erbjuda.
På fredag ska gubben på firmafest, vilket han uppenbarligen ser fram emot massor men det
är inte så konstigt. Jag unnar honom det. Men det är lite trist att han längtar efter att få supa
men aldrig efter sin familj eller nåt som rör mig eller Thea =/ men men. Ibland behöver man få
lite bekräftelse eller bara att bli sedd. Hur som helst, medan gubben roar sig på sitt håll så ska
jag roa mig på mitt håll :) Jag och Melissa ska på bio och äntligen se breaking dawn part 2 :D
Är lite sugen på att ta en cider eller nåt efteråt, när vi ända är i stan. Får se hur det blir :)
 
Nä, nu ska jag beställa linser och kolla på film innan jag tar en snabbdusch.
 
Toodiiloo!



Kommentarer
Anonym

Nu är du väl orättvis mot patrik, han ska ut och supa !! Brukar han göra det ofta ? Är det inte så att han ofta kör för det mesta
när var han på fest senast utan att ha bilen med ?

Du var ju bjuden på julfest du också men det var inte ett tillräckligt fint ställe för dig så du gick inte eller hur var det ?


Svar: Haha, jag har inget emot att han ska på firmafest för det unnar jag verkligen honom :-) jag ska ju själv ut på fredag :-) nu förstår jag inte va du menar meaavt han kör när han va ute senast? Hade det inte varit en Kinakrog så hade jag följt me men jag äter inte kinamat och det känns dumt att bara sitta där medan dom andra äter så därför valde jag att stanna hemma.
Rebecca

2012-11-27 @ 08:35:22
Anonym

trist att han längtar efter att få supa

det är dina ord.
Låter väldigt illa som om han ofta var ute och söp och att du är missundsam

Svar: Det är väl inte trist :-) förstår honom verkligen att han vill ut och göra nåt annat. Han är aldrig ute.
Rebecca

2012-11-27 @ 09:16:10
Anonym

Det är du som skrev att det är trist att han cvill gå ut på julfesten, du kan ju läsa vad du skrev i inlägget

Svar: Jag skrev aldrig att jag tyckte att det va tråkigt, jag skrev att jag tyckte det va tråkigt att han kan skriva att han längtar efter att få festa men han skriver aldrig nåt om familjen. Det är du som måste ha missförstått.
Rebecca

2012-11-27 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!