Sista hela arbetsveckan

Jaha, då har man avslutat första dagen på sista hela arbetsveckan som är schemalagd
hittils. MEN! För det finns ett stort men :) En fågel viskade i mitt öra att hon gärna vill ha
kvar mig på heltid fram till årsskiftet, hn har t.o.m tagit upp det me chefen så me lite tur
så blir jag kvar där :) Men det finns ju regler och byråkrati i vägen dessvärre. Men det är
väl bara att hålla tummarna. Känns iallafall underbart att jag är så omtyckt och gör ett så
bra jobb att mina kollegor vill ha mig kvar :)
 
Men jag har haft en helt okej dag iallafall  :) Lite kaos, massa stress men mycket bus,
skratt och lek också :) Jobbade mellan 8-16.15, älsklingen och Thea kom och hämtade
mig och sen åkte vi hem och gjorde middag.
 
Märker att jag bara skriver om samma saker hela tiden, jätte tråkigt för er men det är så
min vardag ser ut. Tyvärr!
 
Är på jakt efter en tripp trapp-stol, har hittat ett par stycken på blocket för under 500 kr så
närmare lön ska jag maila några och kolla :) Tycker att Thea börjar bli för stor för att sitta
i en baby-matstol men på en vanlig stol så når hon inte riktigt upp till bordet än.
 
Kommer bli mycket shoppande den här månaden men ska lägga undan minst 3000-4000 kr
till nästa månad som ska gå åt till julmat, räkningar och så vill jag spara lite pengar till januari.
Då är man ju verkligen pank! haha. Men räknar me ca 13 papp i lön efter skatt.
 
 
Thea ligger och sover, jag och gubben ska äta lite glass och ta ett bad. Vi hade kvar lite av glass-
tårtan som vi köpte igår. Imorrn jobbar jag 8-15, skönt att sluta tidigt men jag har lite att fixa imorrn
så.
 
Nä, nu ska jag kila men hare bra!
 



Kommentarer
Anonym

På bilderna ser det ut som hon sitter utmärkt bra i sin matstol

Svar: Ja, hon sitter bra. Jag har aldrig skrivit nåt annat men jag tycker hon är för stor helt enkelt.
Rebecca

2012-11-14 @ 11:35:15
Anonym

Hur går det med din viktnedgång, om du fortfarande vill gå ned i vikt så sluta att små äta ex glass.
men du minskar väl ändå med tanke på dina kroniska diareer.

Svar: man går knappast upp flera kilo me en isglass. Jag har gått ner 4 kg på en månad. men tack för att du bryr dig!
Rebecca

2012-11-16 @ 12:09:22
Anonym

Det är nog dina diareer som är så besvärliga som gör det!

Svar: ja, men sen jag började äta imodium har jag inga besvär längre. Men sen jag fick halsfluss har jag knappt ätit nåt sen i onsdags eftermiddags.
Rebecca

2012-11-16 @ 12:42:51
Anonym

Var väger du dig ?
om jag inte missminner mig så har ni ingen våg

Svar: Jag väger mig hemma, va jätte länge sen vi köpte en våg.
Rebecca

2012-11-16 @ 15:42:00
Anonym

Grattis nu har gått ned 17 kg 13 enligt tidigare pnlägg + 4nu. Hur mycket är ditt mål

Svar: Målet är minst 30 kg till.
Rebecca

2012-11-16 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!