Vågar man hoppas? :)

Åh, vill inte ta ut glädjen i förskott men jag tror att magen är okej igen :) Va lite risig
imorse men tog imodium och sen dess har jag inte behövt gå på toa en enda gång
så håll tummarna nu! Illamåendet kvarstår emellanåt men det börjar också ge me
sig.
 
Idag har jag kollat på film och städat, det behövdes me disk och brödsmulor överallt.
Men skönt att slippa behöva städa i helgen iallafall. Jag och karln gick och hämtade
Thea tillsammans och dom hade haft halloween-disco på dagis och thea hade röjt
järnet på dansgolvet. Haha. Det hade jag velat sett, när hon stod och dansade :)
 
Vi va tvugna att köpa bröd och lite nyponsoppa och sådär till frukosten imorrn så det
blev en promenad till centrum och sen kom vi hem och lade Thea medan jag och
patrik gjorde middag och käkade. Och nej, vi kan inte äta som familj för tillfället och
det är jätte tråkigt. Thea är så trött efter dagis, när vi äter vid halv 6 är hon hysterisk
av trötthet så vi har inget val än att lägga henne. Hon åt middag strax efter 6, då va
hon pigg och glad igen :) Sen tog hela familjen ett bad tillsammans, det va lite trångt
men mysigt. Thea hade så roligt me att hälla vatten på pappa och på golvet. Det
märks att hon är vår dotter, både jag och Patrik älskar vatten och Thea är precis
likadan.
 
Vi hade lite fredagsmys innan det va dags för stumpan att sussa, hon fick lägga sig vid 8
ikväll istället. Hon har börjat vakna på nätterna också, sen tidsomställningen. får hoppas
att det går över snart. Patrik är inte så där jätte förtjust över att ha en pigg dotter vid 2
på nätterna när han ska jobba och det förstår jag. Så inatt lade han sig i soffan och 10 min
senare hade Thea somnat :P haha.
 
Jag och gubben ska väl också strax hoppa i säng.
Imorrn börjar vi dagen me en härlig familjefrukost, sen ska vi göra oss ordning och åka på
lundmyr of swedens lagerresning, dom har 50-80% (?) rabatt så jag hoppas kunna fynda
nåt :) Sen måste vi iväg och fixa nån gravdekoration. Och på kvällen ska vi in till stan för
att tända ljus för gubbens morfar och sen ska vi hämta min mamma och åka till st botvids
för att tända ljus för mina döda.
 
Men vi hörs imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!