YES!!!!

Idag kom chefen fram till mig och undrade om jag hade lust att jobba kvar på heltid tills
den sista februari och jag tackade såklart ja :D Är världens lyckligaste nu! Livet flyter
på så jädra bra. Fick nycklar idag också och jag har en öppning och en stängning innan
jul :D Känns helt okej! Och om jag får överta min kollegas tider efter jul så blir jag mer
än nöjd, hen har superbra tider nämligen :P haha.
 
Idag har vi julpysslat för fulla muggar och övat på lucia-sånger :) Dagen har gått rätt fort
men när man slutar efter 4 så blir tiden efter det så seg men det gick fort ändå :) Gubben
och dottern hämtade upp mig och så åkte vi till kvantum för att köpa bröd och korv till
middagen.
 
Thea fick ta ett bad och sen va det läggdags. Blev en liten fight men efter några minuter
sov hon iallafall. Trots att hon förmodligen skulle somna direkt me en flaska
välling så har hon fått nån välling alls på över 2 månader. Får se vad vi ska göra me all
välling som vi har. Det är vanlig fullkornsvälling från 1 år, sen är det majsvälling och så
är det låglaktosmajsvälling. Nån som är intresserad? :P haha.
 
Imorrn blir det upp tidigt, jobbar 07.30-16 och sen kommer ev gubben och dottern och
hämtar mig och så ska vi förbi mamma en snabbis och sen till chilli och köpa min
lampa och sen till IKEA och köpa köksstolarna :D Så imorrn kväll kommer vi sitta och
fixa ihop stolarna och förhoppningsvis sätta upp lampan :)
 
 
 
Jag ska snart tvätta ansiktet och sen sussa, klockan ringer kvart i 6 imorrn :) Om jag orkar
så slänger jag iväg ett inlägg imorrn kväll me bilder på stolarna och lampan :) Natti natt!
 



Kommentarer
Anonym

Är inte du på julbord imorgon

Spara vällingen hon kan bli sjuk och behöva den då

Svar: Nä, jag valde inte följa me. Dels är det inget riktigt julbord utan enligt kollegorna ska vi va på ett sunkigv kinaställe och jag äter inte kinamat så då kände jag att det fanns bättre sätt att tillbringa kvällen på.
Rebecca

2012-11-22 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!