Den underbaraste av dom alla!

 
Du är hela mitt liv, hela min värld. Den dagen då du kom till jorden va den absolut lyckligaste dagen
i mitt liv och jag älskade dig gränslöst från första sekund men för varje dag växer ändå min kärlek
till dig. Jag älskar dig gränslöst mycket, prinsessan min!
 
Bara tanken på att förlora dig får mig att inte vilja leva längre. Vad skulle ett liv utan dig ha för
betydelse? Det är för dig jag lever, det är för dig jag orkar me allt. Du är mitt kött och blod och
jag kommer älskad dig tills jag dör.



Kommentarer
Lotta

Hon är så fin. <3 eran lilla solstråle

Svar: Tack :-) hon är världens finaste! <3
Rebecca

2012-10-04 @ 18:37:35 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!