Duktiga vi :)

Morgonen började vid halv 8 hos oss, vi käkade frukost och klädde på oss och redan
vid 10 va vi på väg till mamma för att lämna Thea. Vi tog en snabbfika och sen åkte
vi vidare till hornbach, där köpte vi ett sågstativ (?), en liten sopborste och äntligen
köpte vi en badrumshylla :)
 
Kom hem vid halv 1, käkade en snabb lunch och sen satte vi igång me dagens små
projekt :) Patrik rev upp och lade färdigt köksgolvet som legat ofärdigt i minst 2 år =/
Haha. Han hade även fått tagit massa överbliven list från ett jobb så det har han lagt
en bit av :) Under tiden höll jag på att rensa och göra snyggt i linneskåpet och även
garderoben fick sin beskärda del av rensning och uppsnyggning :P Patrik borrade
även upp hyllan och det blev jätte bra, är så nöjd. Vi höll på till 5, sen va jag tvungen
att börja me middagen, ikväll lyxade vi till det me potatisgratäng, lövbiff, paprika och
majs. Smaskigt värre ;)
 
 
Tanken va att gubben skulle fortsätta me listen men han blev så trött efter maten så
den fortsätter han me imorrn :) Vi smälte maten en stund och sen tog vi ett VARMT
bad, kvällarna är ju så förbaskat kalla nu.
 
Nu tittar vi på fridlyst, kvällens program handlar ju om karlns favoritdjur, havssköld-
paddor :) Sen ska vi väl sätta på en film och sen sussa.
 
Sen måste jag påpeka att alla går och väntar nr 2 nu. Har 4 vänner som redan har två och
typ 3-4 vänner som väntar nr två. Haha. Helt galet ju! Känner nästan samma stress som
innan jag väntade Thea och alla blev gravida men nr 2 kommer så småningom :) Först är
det fast jobb som gäller och sen är vi redo för nr 2 :D Thea kommer bli världens bästa
storasyster, hon älskar verkligen bebisar. Haha. Min lilla prinsessa <3
 
Imorrn har vi endel att göra. Listerna ska upp, jag måste dammsuga, Patrik ska ev tvätta
penslar och så ska vi förbi lekia innan vi hämtar Thea.
 
Ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!