En lat söndag

Blidde en tidig morgon då Thea vaknade vid halv 6. Gubben fick sova vidare till 9, va inte
alls lite sur då :P Hade inte tackat nej till att få sova nån timme till men men.
 
Idag har vi inte gjort mycket, hela familjen har varit sega idag. Vi städade på förmiddagen,
sen sov Thea en stund och när hon vaknade gick vi till centrum för att handla lite och när
vi kom hem så kollade vi på tv, både jag och Patrik nickade till i soffan. Haha.
 
 
Jag började me middagen och så åt vi, Thea höll på och somna flera gånger under tiden men
sen tog vi ett bad och då piggnade hon till :) Hon och Patrik satt och tittade på nåt djurprogram
och Thea va helt inne i tv:n och va helt uppslukad av alla djur. Mitt lilla hjärta!
 
Sen va det dags för tandborstning och läggdags för vår lilla prinsessa. Jag och gubben kollar på
face off och sen skulle han se det okända och efter det blir det nog sängen. Ska upp halv 6
imorrn så.
 
Jobbar hela veckan och sen är jag "ledig" i 9 dagar innan det är dags igen :) Får se hur jag
underhåller mig själv som dagarna. Kommer iallafall promenader men sen då? Förhoppnings
har jag råd att köpa lite grejer som behövs till mina små höstprojekt så då kan jag sysselsätta
mig me det :)
 
Det ska bli härligt att lägga sig i en nybäddad säng, nyduschad och nyrakad. Får se om det blir
lite hankypanky ;) hehe.
 
Nä, nu ska jag fortsätta kika runt på nätet (det okända är INTE mitt favoritprogram). Men ha en
trevlig söndagskväll :)



Kommentarer
Anonym

Du funderade i ett tidigare inlägg över vad man kan skriva om i bloggen
Man skriver inte om när man rakar sig eller om sitt sexliv,
Du hade många planer för helgen vad blev det av dom ?

Svar: Varför kan man inte skriva att man har rakat benen, det är väl inget att lägga märke till. Och jag beskriver inte mitt sexliv i detalj, jag skriver knappt om det överhuvudtaget. Det enda vi inte gjorde i helgen va att följa me några vänner till spårvägsmuseet.
Rebecca

2012-10-15 @ 08:06:13
Anonym

Jag tycker inte att man skriver om sitt sexliv överhuvudyaget.
Arbetar inte du idag

Svar: Man får väl va lite ironisk :-) jag arbetar hela veckan, hur så?
Rebecca

2012-10-15 @ 10:02:30
Anonym

När var ni på spårvagns museet ?

Svar: Vi va inte där för min sambo va sjuk.
Rebecca

2012-10-15 @ 12:12:57
Madeleine

Jag knullar, jag juffsar och jag tillfredställer mig själv.. SO fucking what? Vad REBECCA anser är lämpligt att skriva i sin blogg eller inte är REBECCAS val och inte erat, är det för personligt..... SLUTA LÄS!

Svar: Hahahaha. Kloka ord från en klok kvinna <3. Lyssna på henne, gott folk så kanske ni lär er nåt på köpet! :-P
Rebecca

2012-10-15 @ 22:35:08 | http://mammascharmtroll.blogg.se
Anonym

Jag tycker att du ska ta bort även inlägget från din kloka vän !
Det finns ju USB

Svar: Haha, om det verkligen finns personer där ute som anstränger sig så, så är det ju mer synd om dom. Samma sak om dom personer som gör allt för att försöka hitta min bloggadress, vilket inte är speciellt svårt om man har vissa uppgifter.
Rebecca

2012-10-17 @ 12:32:08
Anonym

Vad har din kompis för arbete, eller är hon arbetslös vilket är det troliga med hennes sätt att formulera sig.
Hoppas att hon inte har barn med den inställningen hon (och du)har till vad man lägger ut på nätet!

Svar: Det tänker jag inte kommentera, fråga henne själv vet jag :-D
Rebecca

2012-10-17 @ 12:41:17
Anonym

Arbetar inte du????

Svar: Jag har rast
Rebecca

2012-10-17 @ 13:11:37
Madeleine

Anonym! Jag är arbetslös och är inte stolt över det men ska börja praktisera snart. Och bara för att jag FORMULERAR mig med en massa "tabu" ord.. Så betyder det INTE att jag inte är allmänbildad.. Och jag och min make är väldigt öppna med sex och kroppen med våran dotter också. Vi lever i ett MODERNT Sverige .... Skulle vilja veta VEM du är som tycker du står så högt över oss andra .. Och har så jäkla mycket fritid till att jämt sitta här inne och beklaga dig och gnälla över hur vi andra säger/skriver/gör.. Att det är fegt att inte ange vem du är, behöver jag nog inte skriva då det är UNDERFÖRSTÅTT! VI, Rebecca och jag väljer precis vad vi SJÄLVA vill lägga ut på nätet och det har inte din ensak. Om du tycker det är så hemskt, sluta för i helvete att läsa då.. Att hoppa på folk du inte känner... MIN DOTTER är en frisk och sund liten tjej som älskar livet. Och håll i dig nu eller sätt dig ner... Har TILL OCH MED pratat om vad en KONDOM är med min 3 åriga dotter!!!!! Ska jag ringa 112 nu? Fick du en hjärtattack..

2012-10-19 @ 13:48:39 | http://mammascharmtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!