En produktiv fredag :)

Den här dagen blev inte riktigt som planerat men det har varit en produktiv dag ändå :)
 
Morgonen började me att Theas blöja hade läckt så det va bajs i hela hennes säng så
det va bara att slänge i hennes i duschen och fixa innan det va det dags att gå till dagis.
 
 
Hade egentligen planer i förmiddags men dom sprack så förmiddagen gick åt till att
storstäda, det behövdes! Efter lunch uträttade jag lite ärenden och ringde lite samtal
och vid 3 hämtade jag min prinsessa :) Vi gick till secondhand-affären för barnkläder
och kikade lite, hittade massa fina julklänningar men det va inte det jag va ute efter
men hittade inget :( Nån som vet vart man kan hitta antingen långärmade eller stickade
klänningar till barn? Gick även förbi coop och handlade lite till middagen, provade ett
nytt recept idag :)
 
Jag och thea hann knappt hem innan älsklingen också kom :)
 
Som sagt så provade jag ett nytt kycklingrecept ikväll och det va SÅ gott! Det va kyckling-
gratäng me creme fraiche, grädde, parmesan och lite annat. Är som bekant svag för både
kyckling och parmesan. Det va iallafall så JÄKLA gott och hela familjen åt som tokar :P haha.
 
 
Jag och Thea låg i sängen och lekte/mös efter maten, hon tyckte det va roligt att rida på mig :P
Hon hade mat i håret från lunchen på dagis så hon tog ett bad me mig och sen va det läggdags
så nu sussar hon så gott.
 
Jag och Patrik har tänt massa ljus i vardagsrummet och snart ska vi väl kolla på film, får se va det
blir för nåt.
 
Skriver mer imorrn!



Kommentarer
Sandra

Låter gott! Recept? :)

Svar: Kan lägga upp receptet imorgon :-)
Rebecca

2012-10-05 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!