Fjärde natten utan sömn

Nu behöver jag verkligen få sova en HEL natt! Thea har varit vaken ett par timmar
varje natt som senaste 4 dygnen men inatt tog hon nog priset, hon va vaken
mellan halv 12 och 5. Jag ska va glad om jag har fått sova 4 timmar i snitt per
natt. Men varför hänga läpp :P Haha. Ikväll blir det förhoppningsvis andra bullar.
 
Lämnade Thea på dagis imorse och hon va så glad att va tillbaka på dagis igen.
Fick även info om att det är dags för föräldramöte nästa torsdagkväll, så jag
hoppas att A kan ha Thea hela dagen för förskolan har ju stängt på dagen och
så föräldramöte på kvällen.
 
 
På jobbet idag va det som vanligt :) Hade en lugnare dag än jag hade förväntat
mig och det va skönt men jag va ändå trött i eftermiddags när jag slutade.
 
 
Kom hem och började me middagen och sen blev det ett varmt bad. Patrik och Thea tog också
ett bad och sen va det dags för henne att sussa. Det är svårt att hålla henne vaken när hon är
så trött trots att hon vaknar på nätterna. Men idag va hon ju på dagis LÄNGE så hon bör ju sova
hela natten. Bara att hålla tummarna!
 
 
Imorrn bitti ska jag på föräldraråd mellan 8-9 och sen är det bara att gå till jobbet direkt och på
jobbschemat står pyjamasparty me disco, popcorn och hamburgare :) Det ska bli jätte roligt och
barnen ser verkligen fram emot det. Slutar 4 och då gör jag och familjen helg :) Åh, älskar
verkligen fredagar. Har jobbat hela den här veckan, nästa vecka är fullbokad me jobb och sen
är jag arbetslös några veckor innan nästa pass drar igång :) Great!
 
Nä, nu orkar jag inte sitta här längre, vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!