Första föräldramötet :)

Det är skönt att torsdagen snart är över, bara en arbetsdag kvar och sen är det helg :D Har
jobbat heltid i 2 veckor och det tar verkligen på krafterna. Blir det så att jag får vikariera
fram till jul så blir det nog bara 80% och så kan jag jobba heltid då och då :)
 
Imorse kom farmor A för att va me Thea och hon blev JÄTTE glad när hon såg farmor.
Jag kilade iväg till jobbet som vanligt och där va det bara toppen. Vi va ute i skogen på
förmiddagen och sen va det lunch, vila, lugn lek, rast, blöjbyten, mellis, utgång och sen
slutade jag. Dagarna går så otroligt fort! Patrik hämtade mig och så åkte vi hem.
Middagen va klar när vi kom hem så vi åt och pratade lite innan vi gick till Theas
förskola för vårt första föräldramöte :)
 
 
Och det va trevligt. Va dock väldigt få föräldrar som kom men men. Vi pratade och
pedagogerna informerade lite om förskolan och saker dom planerar att göra osv.
 
Kom hem strax innan 7 och då hade A lagt ut en ny köksmatta hos oss som hon har vävt själv,
vi blev jätte glada för vår gamla matta va bara trasor så det tackar vi för så mycket :D
 
 
Vi lade Thea vid halv 8 men hon har INGA planer på att sova trots att hon verkade jätte trött
när farmor åkte. Får hoppas att hon somnar snart. Och hon va så duktig ikväll. Hon gick utan
blöja när vi kom hem och så tog hon sig där "nere" och så frågade farmor om hon va kissnödig
så Patrik tog fram pottan bara för att se men Thea va jätte skeptisk och kissade på golvet
istället :P haha. Men hon visade att hon va kissnödig och det är ju framsteg.
 
Den 30/11 blir jag gräsänka, men det ska bli skönt att få rå om sig själv ett par timmar :) Själv
så ska ju jag dra iväg och se BD och ha det mysigt förhoppningsvis :)
 
Nu ska jag och gubben ta en cigg, sen blir det en dusch för min´del och sen sussa, jobb mellan
8-16 imorrn men sen är det ju helg!!!!! :D Woohooooo!!!!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!