Fotografering idag :)

Haha, vilken natt asså. Först snarkar gubben så jag blir galen, det slutar me att jag
slänger ut honom på soffan så jag får sova. Men då vaknar Thea ett par gånger osv
men hon och jag hade det mysigt i sängen ;) Men efter lite om och men så sover till
slut alla 3. Vaknar dock vid halv 8 och då vaknar dottern och sen går hon och väcker
pappa :) haha.
 
Jag och Thea kl halv 3 inatt :)
 
Vi käkar frukost, sen tar Thea en dusch och vi gör oss ordning och vi är på barnens
hus innan dom öppnade =/ haha. Men det va jätte skönt. Det va inga där och Thea
blev fotad i lugn och ro, hon va så otroligt duktig och satt still och skrattade hela
tiden. Fick massa fina bilder men den här valde vi :) Vi hämtade även ut sittbågen till
vagnen och fick tyget gratis pga förseningarna. Så kikade vi extra på den vagnen som
vi hade fastnat för förra gången och den kommer vi nog köpa men inte förrän i vår :)
 
Vi åkte till kvantum för att panta och köpa tsatsiki och lite sånt till middagen och sen
tog vi en tur till flempan för att lämna och hämta lite saker hos mamma. Sista stoppet
blev huddinge c, jag sprang in på HM en snabbis och köpte nya vantar (tappade ju
mina på jobbet förut) och sen åkte vi hem. Vi satte fast bågen på vagnen och det blev
jätte bra :) Kom upp och slappade. Thea, jag och patrik tog en tupplur men vid 4 gick
jag upp och började me middagen, patrik väcktes av att hans mamma ringde en
stund senare och Thea väckte vi vid 17-snåret. Ikväll blev det ugnsstekt potatis och
morötter me kyckling och tsatsiki. Thea fick kokt fisk me potatis, sås och grönsaker.
 
 
Det skiljer ganska precis 1 år mellan bilderna, fy attans va tiden går fort!
 
Innan middagen så tog vi en liten promenad i det underbara höstvädret, mest för att vi ville
testa bågen och Thea satt jätte bra utan selen och grejer. Dock så va hon trött och hungrig
så vi hann inte va ute så länge men vi gör ett nytt försök imorrn om det blir hyfsat väder :)
 
 
Ikväll har Thea haft fullt upp me allt möjligt men mest me sin låtande och rörliga nalle. Åh, ni
skulle ha sett henne, så som hon pysslade om den. Hon satt me den i soffan, kramade den och
pussade, försökte mata den me kex och så bäddade hon ner den me sin snutte. Hon är så
otroligt omtänksam och snäll. Min fina och underbara flicka. Häromkvällen så gick hon på tå,
nåt hon me all säkerhet har lärt sig på dagis för varken jag eller patrik har någonsin gått på tå
så hon har sett. Hon har börjat prata mer också, eller inte prata kanske men det kommer fler ord
som börjar bli förståeliga :P haha.
 
Men vi har haft en toppendag idag. Och ni som undrar hur det är me Theas mage så är den helt
okej :) Ingen diarré sen igår runt halv 3 på dagen. Så nu ska jag säga till förskolan att sluta helt
me mjölk till Thea tills vi har ringt vc  och hon har blivit testat för laktosintolerans. Hemma får hon
ju knappt nån mjölk, hon kan dricka nån mun och hon kan äta smör och ost utan problem. Jaja.
 
Nu ska jag va social me gubben så hörs vi imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!