Full rulle denna söndag :P

Den här tidsomställningen är inte att leka me, varför finns den egentligen? Den gör
ingen som helst nytta förutom att ställa till det. Jaja.
 
Thea vaknade vid 7 imorse, alltså va klockan bara 6 egentligen. Det va inte så kul men
eftersom att vi hade mycket att göra så va det skönt att gå upp tidigt också. Thea käkade
frukost och jag rensade ut hennes andra klädlåda. Vid 10 va vi på väg till ica maxi för att
storhandla  och det va knappt  nån människa där. Älskar att storhandla när det är så
gott som tomt, då kan man gå runt i lugn och ro :)
 
Vi kom hem vid halv 1, då va Thea JÄTTE trött så det va bara att lägga henne och under
tiden så tog jag och patrik tag i storstädningen. Det är nackdelen me att jobba heltid, man
har noll ork eller tid för hemmet och så förfaller det tills helgen kommer och om man har
riktigt tur så har man ork och tid då att storstäda.
 
Thea åt lunch när hon hade vaknat och sen tog vi ett bad tillsammans innan vi åkte in
till stan för att hälsa på gubbens föräldrar. Där bjöds det på pizza och massa lek. Vi va där
nån timme och Thea hade jätte roligt även om hon stundvis va på ett sjuhelsikes humör.
Så fort vi kom hem så borstade vi tänderna på henne, satte på henne pyjamas och nattade
henne. Och det går toppen utan välling :)
 
 
Imorrn börjar en ny arbetsvecka, dock en kort sådan :) Jobbar bara mån-ons. Men då är jag
inne på en ny avdelning som jag aldrig har jobbat på förut, ska bli spännande men jag kommer
sakna mina ungar och kollegorna där inne.
 
Nä, ssnart blir det en dusch och sen beck innan sängen kallar. Natti natt!



Kommentarer
Linda

När Thea vaknade kl 7 imorses, så var hon egentligen 8 ;)

Svar: Ja, men det stämmer ju :-D haha. Säger ju att den där tidsomställningen bara ställer till problem. Man blir bara förvirrad :-P
Rebecca

2012-10-28 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!