Gäsp!

Usch va drygt det va att gå upp halv 6 imorse men det är lika bra att vänja sig, har
många dagar framöver då jag börjar 8. Men efter duschen gick det bättre och på
jobbet va jag pigg, eller ja, någorlunda iallafall :) Har haft en toppendag på jobbet,
massa mys inomhus, pyssel me dom minsta och lek me dom större :) Helt otroligt
va jag känner mig hemma nu, vågar till och med komma me egna idéer och förslag,
vilket verkar uppskattas :) Och idag fick jag höra att även mina kollegor va jätte nöjda
me mig *rodnar*. Mitt i jobbet ringde dom från Theas förskola och ville meddela att
hon hade ramlat och slagit i tandköttet.
 
Klockan 3 slutade jag så jag hämtade Thea och hon blev så glad att se mig <3
Det värmde verkligen! Hon tog min hand och så gick hon ut i kapprummet och väntade
på att jag skulle sätta på henne stövlarna och jackan och sen höll hon min hand hela
vägen hem :) Det tillhör ju inte vanligheterna att jag hämtar henne nu för tiden så det
kändes bra att hon blev glad att se mig. Det är dom små sakerna som värmer och
betyder mest. Och det va ingen större fara me Thea, hon hade ett litet jack i tandköttet
men det va allt.
 
Jag va helt slut när vi kom hem så både jag och Thea somnade. Patrik kom hem och
väckte oss. Haha. Då va det bara att fixa middag, sen gick jag ner till centrum och köpte
lite glass, måste ju ha nåt gott ikväll för ikväll börjar ju greys igen! :D
 
(alla bilder går att förstora genom att klicka)
 
Som vanligt tog jag och Thea ett bad och sen borstade vi tänderna på henne och lade henne
för natten. Det funkar toppen att lägga henne tidigast kvart 8-8. Vid halv 8 så vaknar hon en
stund vid 4-5 snåret.
 
Jag sitter bara och väntar på att greys ska börja och sen ska jag sova. Imorrn blir det jobb mellan
12-16.45, får jobba me underbara E imorrn eftermiddag :D Wiiieeee! Får se om jag orkar köpa
några kanelbullar då, det är ju kanelbullens dag imorrn ;) Har fått lite fler tider dessutom, det
fylls på me ett jämnt flöde för tillfället :P hehe.
 
Nä, nu ska jag mysa me älsklingen och vänta på att klockan blir 9.
 
 
 



Kommentarer
madde

glass idag igen? oj oj här unnar vi oss för fullt

Svar: Det är väl ändå min ensak.
Rebecca

2012-10-03 @ 21:04:37
Madeleine

Är du seriös? Jag äter godis VARJE dag! Är det din ensak? Nej. Vill hon unna sig det låt henne .. Tvivlar på att du är perfekt ..

Svar: Tack min älskade vän!
Rebecca

2012-10-03 @ 21:42:52 | http://mammascharmtroll.blogg.se
Eliiinea

Hittade hit och kikade lite :) Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket :-)
Rebecca

2012-10-04 @ 10:57:18 | http://eliiinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!