Halva veckan är avverkad :)

Guuuuuud, va veckan går segt men nu är iallafall onsdagen över och därmed min
enda sena dag på jobbet :) Två dagar kvar och sen är det helg, lovely!
 
Jag har absolut inget roligt att skriva om nu för tiden. Thea går på dagis och jag jobbar
hela dagarna. Dagiset funkar felfritt för Theas del och jobbet rullar på för min del :) vet
inte om det går vinterkräkssjuka på jobbet, ett barn från min avdelning är hemma och
kräks och idag kräktes ett annat barn när vi va ute. Ta i trä! Jag vill verkligen inte få hit
kräksjukan, usch! Har fått jobb på måndag också och har jag tur så har jag ett heltids-
jobb fram till i jul :) Får se efter måndag :)
 
 
 
Kom hem vid kvart över 5 och då va det bara att sätta igång me middagen, blev kyckling
me ris och currysås. Sen tog Thea ett bad och tvättade håret, jag och gubben ska ta en
dusch/bad senare. Thea fick leka en stund och nu ligger hon och sover :)
 
Thea kunde inte sova hos farmor och farfar inatt så farmor kommer hit vid 7 imorrn bitti
och så gör hon middag imorrn innan jag och patrik går iväg på föräldramötet :) Och som
grädde på moset så hämtar gubben mig från jobbet imorrn, riktig torsdagslyx :P
 
Vi har planer på att åka upp till Tierp nån helg framöver så jag hoppas att det blir av, skulle
va så skönt att komma bort från stockholm. Sen hade patriks ingifta kusin lite kläder till Thea
som jag vill hämta :) Thea har redan fått massa kläder av henne fast i storlek 110 och uppåt
men dom här kläderna va i 86/92 så det vore roligt att hitta nåt som hon kan ha nu :)
 
Har väl inte så mycket mer att skriva men skrivlusten är på topp :( Jobbigt ju! Hmm.....
 
Just det, idag är det 30 dagar innan BD part 2 har premiär och gissa om jag längtar :D Får se
om man kan dra ihop ett gäng och gå och se den. Förra året gick jag me E, E och S och det va
jätte trevligt, kanske kan dra ihop samma gäng i år? Har knappt gjort nåt på egen hand sen Thea
kom men det har inte patrik inte heller gjort. Men snart är det säkerligen dags för julbord me jobbet
eller nåt liknande för hans del :) Och det unnar jag verkligen honom.
 
Nä, nu börjar frossan komma så jag funderar på att gå ut i kylan en snabbis och sen ta ett varmt
bad me gubben min :) Kl 9 är det kalla fakta och sen ska jag sova. Klockan ringer vid 6 imorrn
bitti.
 
Är det nåt speciellt ni vill att jag skriver om eller som ni är nyfikna på så skicka iväg en kommentar så
kan jag se va jag kan göra åt saken :) Jag vet ju iallafall vad jag INTE ska skriva om ;) Haha.
 
Ha en fin kväll på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!