Jobb och ännu mer jobb :D

Igår kväll chattade jag me E på fb som undrade om jag kunde jobba heldag idag och
sagt och gjort så blev det så :) Av 11 halvdagar är det kanske 5 dagar som jag verkligen
jobbat halvtid, annars har det bara varit heldagar :) Klirr i kassan! Hehe.
 
 
Lämnade Thea på dagis och drog till jobbet. Har haft en rolig där dag, vi va ute i skogen,
sen va vi inne och gjorde rymdskepp :) Älskar alla planerade aktiviteter. Lagom till min
rast så började jag få huvudvärk som sen bara blev värre och värre men strax efter 16-
snåret dämpades den. Slutade vid 5 och då ringde jag gubben och bad honom ha maten
klar tills jag kom hem vid halv 6 så det fixade han :)
 
 
Blev lite potatis och fiskbullar och så unnade vi oss lite glass till efterrätt :) Thea har vi
lagt en liten stund men hon och jag ska strax bada innan vi nattar henne för natten.
Nu för tiden lägger vi henne mellan halv 8-8, beror på om och hur länge hon sover
efter dagis.
 
Imorrn skulle ha varit min sista halvdag men det blev en heldag mellan 8-15 istället :) Det
tycker jag är den bästa tiden att jobba även om det är JOBBIGT att gå upp så tidigt på
morgonen men det är det värt när man är hemma vid halv 4 :D Så imorrn får jag hämta
prinsessan på dagis :) Är halvt inställd på att ev jobba på torsdag också, så vi får väl se
om det blir jobb eller om jag är ledig. Är jag ledig tänkte jag dagen till ära baka kanelbullar,
det är ju kanelbullens dag på torsdag :P hihi.
 
Nä, ska väcka dottern och bada. Fryser alltid så mycket på kvällarna så ett varmt bad är
ett stående moment på kvällarna och det är så skönt efter en lång arbetsdag :) Ha en
trevlig kväll!
 
 



Kommentarer
Lotta

Jätte glad för din skull <3

Svar: Tack så jätte mycket, Lotta <3
Rebecca

2012-10-02 @ 18:41:15 | http://lottasvahn.blogspot.se
Anonym

Kul att du trivs med att arbeta och att dina arbetskamrater är nöjd med dig.

Svar: ja, det känns toppen!
Rebecca

2012-10-03 @ 07:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!