Längtar efter julen!

Magen är inte hundra än, igår kväll blev vände det och blev sämre och det höll i sig
fram till idag vid lunch innan den blev bättre igen =/  Va jätte nervös imorse när jag
skulle lämna Thea, tänk om jag skulle behöva en toa akut men jag klarade mig utan
nån olycka :P haha.
 
Idag har jag sysselsatt mig me att storstäda och påbörja min scrapbook, köpte nämligen
ett fotoalbum som kan klistrar in bilderna i och det passar perfek till instagram-foton som
är fyrkantiga, då får man lite plats för att klistra in lite fina dekoration och skriva lite men
jag måste till panduro för att köpa lite material. Och det är underbart att lägenheten är
städad och 3 dagars disk är borta.
 
 
Jag har suttit och planerat lite inför julen och gud vad jag längtar :D För första gången får jag fira jul i
MITT hem och fixa och dona me julmat och allt och det ser jag verkligen fram emot! Åh, det kommer
bli så mysigt och underbart. Nästa månad ska vi köpa plastgran och massa julgranskulor och allt som
behövs till granen. Men Patrik va sugen på att köpa en riktig gran men det är jag lite tveksam till. Får se
om lyckas få honom på andra tankar. Och i år blir det Theas första riktiga jul, dvs hon är mer medveten
om granen, glittret, julklapparna osv :) Ska bli SÅÅÅ mysigt!
 
När städning och allt va avklarat så slappade jag i soffan och kollade på film och sen kom Patrik hem
och då hämtade vi Thea :) Gick ner till centrum för att handla lite och sen kom vi hem och gjorde
middag. Thea va hysterisk under hela middagen, så hon fick lägga sig en stund. Vi gjorde ett nytt
försök och då slumrade hon till vid bordet och vart JÄTTE arg när hon råkade vakna så vi gav upp
det där och så fick hon ta ett bad me mig istället.
 
 
Hon piggnade till lite under badet så hon fick sätta sig i soffan och äta lite middag och sen va det dags
att borsta hennes tänder och natta henne.
 
Gubben ska se nybyggarna kl 8, jag ska se greys efter det och sen får vi se vad som händer :P Magen
har varit bra sen 2-tiden idag så jag hoppas att det fortsätter åt rätt håll nu.
 
Nån helg nu framöver tänkte vi åka till huddingehallen me Thea och bada, vi har aldrig varit i
badhuset me henne men jag vet att hon verkligen skulle älska det :) Och det är en perfekt sak
att göra nu när det börjar kallt och mörkt :D Hoppas att nilssons har möjlighet att följa me :)
 
Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!