Måndagen är över!

Tog en liten sovmorgon idag och det va så skönt :) Thea vaknade inatt och skulle sova
mellan oss men det slutade me att jag hamnade i mitten :P haha. Blev inte alls liiite
trångt, men mysigt också såklart :) När hon inte är på dagis så vaknar hon och ska ligga
mellan oss på nätterna, kan bero på att vi lägger henne "för tidigt". Men men.
 
Imorse va hon jätte glad när hon kom till dagis :) Jag hade me mig massa extrakläder
då jag i fredags såg att det började se lite väl tomt ut i hennes låda. Sen fyllde jag i hennes
tider för veckan och så pratade jag me morgonpersonalen om att INTE ge thea nån gröt.
 
Sen drog jag till jobbet. Kom 20 min för tidigt så jag fyllde i tim-rapporten och sen satt jag
och slappade :) Dagen gick väldigt fort, helt plötsligt så va klockan 4. Haha. Vi va ute me
barnen på eftermiddagen när det började regna som mest så jag skickade ett sms till karln
och frågade om han kunde hämta mig och det va inga problem :) Vi hämtade Thea tillsammans
och me henne va det toppen, dom satt ute i regnet och åt frukt. Haha. Hon hade inte haft
några som helst problem me magen. Superskönt! Så nu är det slut me gröt på dagis iallafall.
Såg även att förskolan har apt IGEN på onsdag! Dom hade ju det för bara nån vecka sen =/
Men som tur är så kan patrik hämta henne.
 
 
 
Vi kom hem och Thea va på ett hemskt humör så vi lade henne och hon somnade på en gång.
Under tiden fixade jag middag, vi väckte thea och så åt vi. Sen blev det som vanligt ett bad innan
det va dags för henne att sussa. Jag och Patrik ska kolla på pengarna på bordet och sen är det
underbart är kort innan läggdags :)
 
 
Sen vill jag ta upp en sak angående min blogg. Jag vill inte att allt ska tas på blodigt allvar, jag vill
inte att allt måste va så allvarsamt. Ibland skriver jag stötande saker men ta det me en nypa salt.
Hetsa inte upp er för småsaker. Ja, det va bara det jag ville.
 
Får se om det blir mer hankypanky ikväll då ;) Haha. (IRONI!!!!!!!!!)
 
Hahahhahahahhahhahahhahahhhahaahhahahahahahhahaahha.
 
Äh, nu ger jag upp!



Kommentarer
Carro!

Tänkte om tösen din sover bättre om du drar ner vilan på dagen?
Min äldsta började sova en gång på dan när han var ca 11 månader och den yngsta vid 8 månader ca! Jätte tufft i början men dom vänjer sig :) och du får kanske sova mer på nätterna :)

Svar: Jag tror bara att hon blir understimulerad på dagarna då hon inte är på dagis. För hon sover inte speciellt länge på dagarna. Jag får sova hela nätterna då hon är på dagis :-)
Rebecca

2012-10-15 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!