Nu får det va nog!

Underbar morgon me en nerbajsad dotter och säng :( Åh, ni anar inte hur trött jag är
på hennes mage!!! Och det roliga är att hon alltid får diarré på natten och en bit in
på förmiddagen men sen är den helt normal igen, så har det varit dom senaste
gångerna. Så det va bara att stanna hemma idag me en pigg och frisk unge, det
känns verkligen meningslöst.
 
Idag har vi inte gjort mycket alls. Lekt, myst, plockat, tvättat massor. Patrik hade bil-
besiktning och den hade gått galant, ingen anmärkning, ingenting :D Det va super-
skönt :) När han kom hem så tog vi en promenad ner till centrum för att hitta nån middag
och så hämtade jag ut mitt paket ;)
 
 
Kom hem och provade min tröja (beställde en canada-tröja) och den va alldeles perfekt :)
Sen började vi me middagen, blev lax i ugn me kokt potatis. Sen tog Thea ett välbehövligt
bad och sen va det dags att natta henne. Ikväll är första kvällen utan välling också och
hon somnade på en gång utan den, ett gott tecken :)
 
Imorrn hoppas jag så innerligt att jag kan jobba och Thea kan va på dagis så håll tummarna
att hennes mage är bra inatt och resten av morgondagen. Jobbar jag imorn så slutar jag
16.45, då kommer karln och dottern och hämtar mig och sen ska vi till skärholmen, Thea
ska ha mockasiner, jag behöver puder och så hade jag hittat ett par vinterkängor och Patrik
skulle till nån affär och köpa en ny vinterjacka. Ska även in på panduro och köpa hem lite
grejer så jag kan göra Theas klädhängare :) Imorrn skulle viss A svänga förbi och lämna
tjockare ytterkläder till Thea plus tjockare tröjor och mössor :) Ska bli spännande att se när
man kommer hem :)
 
På lördag efter frukost åker vi till Tierp :) Vi blir bjudna på lunch hos patriks kusin och om
patriks mormor är uppe så hade vi tänkt bjuda henne på middag. På söndag åker vi hem
tidigt för vi ska hem och storhandla. Och sen vet jag inte om patrik ville hälsa på sina
föräldrar på kvällen så vi får se va som händer :)
 
Nu ska vi ut i kylan en snabbis och sen blir det en dusch. Hörs imorrn :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!