Så va den här dagen slut

Idag har det varit mycket strul och det har kört ihop sig me dittan och dattan så ja,
jag är glad att den här dagen är över. Jobbade några timmar efter lunch och sen
hämtade jag Thea. E frågade om jag ville va me i föräldrarådet och det lät lite
intressant så jag tackade ja, första mötet är nästa fredag :) Finns två saker som
jag vill ta upp då!
 
Thea somnade så fort vi kom hem, hon är verkligen helt slut efter dagis på dagarna.
Gubben kom hem och så började jag me middagen, blidde lite lasagne ikväll.
 
Sen fick Thea ta ett bad, hon va extremt skitig. Haha. Nu ligger hon och sover, eller
snarare försöker sova. Hennes hosta tar hårt på henne och hon har haft den så
länge nu så imorrn ska jag ringa vårdcentralen och boka en tid. Vill att min älskling
ska kunna sova utan att hosta lungorna ur sig först :(
 
 
Nä, nu ska jag nog ta ett varmt bad och glo på tv en stund innan jag lägger mig.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!