Seeeeg vecka!

Dagarna på jobbet går otroligt fort men veckan i övrigt släpar sig verkligen fram. Känns
som om man har jobbat i flera dagar men ändå är det bara tisdag =/ Jaja, det är bara
jobb den här veckan, sen är jag ledig 1 vecka, det ska bli skönt men väldigt långtråkigt
också.
 
 
Andra morgonen nu då klockan ringer innan 6, börjar bli lite jobbigt men det funkar :) Väl
på jobbet så spelar det ingen roll :) Lämnade stumpan på dagis och gick till jobbet. Råkade
komma 20 min för tidigt så jag satt i personalrummet och vilade lite. Träffade även chefen
som berömde mig och sa att dom verligen inte ville förlora mig :) Vi va ute i skogen me
barnen på förmiddagen och sen va det lunch och det vanliga.
 
Karln mötte upp mig när jag hade slutat och så gick vi och hämtade Thea tillsammans, hon
hade haft det jätte bra på dagis :) hennes mage är mycket bättre sen dom slutade ge henne
gröt  och det är så skönt :)
 
Vi gick hem och jag började me middagen direkt, fick bli fiskbullar och potatis ikväll. Och som
ni ser hade vi en väldigt glad tjej under middagen :P haha.
 
 
Thea tog en snabbdusch och sen va det dags att sussa för hennes del. Jag skulle gärna också
vilja sova, är så otroligt trött men det är house ikväll och det vill jag inte missa men efter det så
ska jag sova allt jag kan :) Dessutom får jag min första och enda sovmorgon på hela veckan
imorrn :D Yeeeeeeeey!
 
Får se om Thea sover hos farmor och farfar imorrn kväll. Hon är nämligen ledig på torsdag och
då ska farmor ha henne och det smidigaste vore om Thea sov hos dom, patrik ska ringa henne
ikväll och höra om det går :)
 
Ha det bra nu!
 



Kommentarer
Lotta

Hon är för söt.. glimten i ögat. kram på er <3

2012-10-18 @ 19:46:24 | http://lottasvahn.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!