Skogen, lekparken och ankorna

Så va det dags igen, veckans sista dag. Imorrn är det ny vecka och nya tag som gäller :)
 
Den här helgens sovmornar har verkligen lyst me sin frånvaro, Thea har vaknat runt 6 både
igår och imorse. Men det är ju vanligtvis vardagsmat för många småbarnsföräldrar, det är
bara vi som har blivit så bortskämda me att få sova till minst 8 :P
 
I förmiddags så tog karln itu me disken medan jag duschade och plockade lite hemma. Sen
gick hela familjen ut och det va så skönt. Först gick vi till skogen, sen till lekparken och till
sist till långbro park och tittade på ankorna :) Vi va ute i drygt 1,5-2 timmar och när vi kom
hem va hela familjen helt döda. Thea somnade och jag och patrik halvsov i soffan en stund.
 
 
  
 
(alla bilder går att förstora, förutom dom stora bilderna)
 
Till sist väckte vi Thea och började me maten, fick bli latmansmiddag i form av varma mackor ikväll,
Thea fick ris och kyckling men fick smaka lite av oss också :) Hon och jag tog ett bad och sen va
det dags för henne att sova. Känns konstigt att hon lägger sig runt halv 8 men det är superskönt
(dock inte på helgen, haha). Får kanske lägga henne lite senare fre-lör så man får lite sovmorgon,
det behövs när man går upp 6-7 varje vardag.
 
Som jag vet just för tillfället så jobbar jag bara imorrn, men förhoppningsvis får jag "fast" jobb nån
månad till :) Det får jag se efter imorrn förhoppningsvis. Väntar spänt på lönespecen, men räknar me
ungefär 4500 kr. Nästa månad blir betydligt bättre, så då ska jag börja köpa julklappar lite smått hade
jag tänkt :)
 
Men nu ska jag mysa me gubben lite och sen glo på beck en stund innan sängen kallar.
 
Tjingeling!
 
 



Kommentarer
Anonym

Varför har Thea inte mössa på sig ?

Svar: Den kastade hon av sig i en vattenpöl när vi kom till skogen.
Rebecca

2012-10-22 @ 07:42:01
Anonym

Vilken tjej !!

Svar: Tack, antar jag? :)
Rebecca

2012-10-22 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!