Skumt väder!

Varför är måndagmornar så jobbiga? Eller ja, måndagar överhuvudtaget. Och allra helst
efter tidsomställningen. Men men, man överlevde ju dagen iallafall :)
 
Imorse va inte Thea alls me på noterna när vi skulle till dagis och när jag lämnade henne.
Hon va så trött och ville inte alls lämna min famn. Usch, hatar såna dagar även om dom
är väldigt få. Men när hon hade lugnat ner sig så stod hon i fönstret och vinkade så glatt
åt mig när jag gick. Åh, min lilla prinsessa :)
 
Idag va jag inne på en annan avdelning som jag inte arbetat på förut och det va väl
roligt men jag är en sån vanemänniska  så jag saknade "min" avdelning och "mina"
barn så otroligt mycket  även om barnen på den andra avdelningen är jätte goa och
söta också. Men det är bara på onsdag kvar och sen är jag tillbaka  :)
 
 
Vet inte om jag fått magsjuka eller nåt annat skit :( redan igår kväll mådde jag jätte illa
och hade frossa men mådde bättre imorse men framåt lunch kom illamåendet tillbaka
och när jag kom så va det bara att kuta på toaletten. Kräks inte men är väldigt dålig i
magen. Känns som om jag varit bosatt där ikväll. Börjar kännas lite bättre, va snart en
hel timme sen jag va på toa sist :P Får hoppas att jag får sova inatt men jag blir nog
hemma imorrn ifall jag har nåt skit. Har redan förvarnat E.
 
Och idag ville farmor A hämta Thea tidigare från förskolan så Thea kom hem strax efter
2 och dom hade lekt massa inne. Och när jag hade slutat så fick jag en glad överasskning,
Patrik hämtade mig :) Det va ju sånt jäkla väder. Så konstigt =/ När vi kom hem så höll A
på och tvätta, hon är så snäll.
 
Nu ska jag lägga mig i soffan. Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!