Trött!

Idag va det alldeles underbart me sovmorgon, den enda på hela veckan. Thea sov
me oss inatt och det va mysigt men hon va skålhet (hon skulle absolut ha täcke trots
att hon låg mellan mig och Patrik) och hon vaknade endel gånger men som sagt, min
sovmorgon gjorde under. Jag va ju trött imorse men inte halvt död :P
 
 
A kom strax efter 8 och precis då bajsade Thea, det va fortfarande löst men det är det
enda hon har bajsat idag hittils. Får se om det börjar gå åt rätt håll men hur som helst
så blir hon ju hemma hela veckan :)
 
 
Knallade iväg till jobbet och där va det som vanligt :) Fullt upp like always. Hehe. Fick
ta hand om "min" avdelning alldeles själv sista timmen innan jag slutade och det gick
jätte bra. Va bara 4 barn kvar då, vi lekte en stund och vid halv 5 klädde jag på oss
och gick ut :)
 
Kom hem vid halv 6 och då va det bara att äta och sen tog jag ett varmt bad och efter
det så va det läggdags för Thea. Inatt om hon vaknar så får Patrik fasiken ta henne för
han är hemma me henne imorgon på förmiddagen och får då sovmorgon medan jag
börjar kvart i 8 och ska upp vid 6.
 
 
Jag ska kika runt lite på nätet efter en ny vardagsrumslampa, vi såg en på bauhaus som vi vart lite
sugen på :) Annars väntar jag på att gubben ska ner till centrum och köpa zyx, vi är både förkylda
och har ont i halsen. Så underbart! Ikväll är det house och sen blir det sängen och förhoppnings
få sova gott :)
 
Natt natt!



Kommentarer
Anonym

Varför ska hon vara hemma hela veckan det brukar räcka med två dygn efter sista diarren!

Svar: Hon hade diarré imorse, vilket gör att hon måste va hemma tills på torsdag och på fredag får vi se men jag vill hellre ta det säkra före det osäkra och låta henne va hemma om det går. Vi har som sagt planer i helgen som jag verkligen villl genomföra :)
Rebecca

2012-10-09 @ 19:51:42
Anonym

Då är hon ok för förskola torsdag morgon om ingen ny diarre,
eller vill du vara hemma ??

Svar: Jag kommer ändå inte va hemma om hon måste va hemma. "får" inte om jag nu vill. Vi får helt enkelt se om hur hennes mage är.
Rebecca

2012-10-09 @ 20:03:22
Anonym

Är helgen viktigare en att Thea blir frisk????

Svar: Varför tror du att jag vill ha henne hemmai hela veckan? För att hon ska bli frisk såklart och om hon är frisk till helgen så är det ju bara bra.
Rebecca

2012-10-09 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!