Underbar, stressig och kall fredag!

Natten utan välling gick toppen :) Hon sov hela natten och vaknade utan nån
diarré. Upptäckte dessutom två nya tänder som inte fanns förrgår kväll. Och
igår va dom helt utploppade. Jätte skumt =/
 
Trots att jag vaknade vid halv 7 va jag jätte pigg :) Hade kunnat sovat en timme till men
gubbens klocka ringde då och dessutom vaknade Thea så jag hade inget val än att
kliva upp. Hoppade in i duschen och gjorde mig ordning. Thea käkade frukost och så
hade hon ett ordentligt motionspass, hon stod framför tv:n i en evighet och dansade,
skakade rumpan och hoppade. Haha. Fick iallafall bra underhållning :P Lämnade
henne på dagis och hon va jätte ledsen när jag gick, men hon va trött innan vi
gick hemfrån så. Men hon glömde snart bort mig :P
 
 
Hade en underbar dag på jobbet, trots att dagen har varit stressig me ont om personal.
Efter halv 1 va det bara jag och en kollega och efter 4 va det bara jag :) Men det gick
super. Vi va ute och sen gick vi in till en annan avdelning. Patrik och Thea kom och
hämtade upp mig och så åkte vi till skärholmen. Va inne på lindex och köpte mockasiner
till Thea, en ny bh, puder och mascara till mig, Köpte nya skor till jobbet samt vinterlek
me Thea, är supernöjd me dom :) Och tro inte att jag bara shoppade, jag satte in mer
än hälften av min lön på Patriks konto. Jag vill göra rätt för mig, oavsett va ni än tror.
 
Vi åkte till heron och patrik va inne på xxl för att kolla på en jacka men han gillade inte
den så vi gick in på mediamarkt och köpte en film som vi ville ha och så beställde han
pizza innan vi åkte hem. Kom hem halv 8, Thea va dödstrött och hungrig så hon fick
välling och sen totaldäckade hon. A hade ju lämnat en påsa me kläder till thea medan
vi va på jobbet och det va bara p.o.p för hela slanten. Nu har hon ytterkläder för en hel
armé. Hon har en fodrad regnoverall, en didriksson-vinteroverall, jacka och termobyxor
från p.o.p, fodrat regnställ, galonbyxor och jacka. Nu har hon iallafall lite att välja bland
i vinter.
 
Ikväll kom äntligen lönespecen och ni som undrat om dom drog nån skatt så drog dom skatt
så don't worry :) hela 700-nånting dorg dom :P Och dessutom kom Theas dagis-gruppfoto
ikväll :D Hon blev så söt, men jag hoppas dom tar inomhus nästa år. Men vi beställde ett
foto iallafall, det är ju hennes första dagis-foto :)
 
Imorrn måste jag upp tidigt och duscha, göra mig ordning och packa och organisera
familjen :) Ska bli skönt att komma upp till Tierp och se nåt annat. Kommer inte uppdatera
nåt förrän på söndag kväll igen så ta det lugnt i helgen så hörs vi sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!