Usch för magsjuka :(

Jaha, idag ligger man hemma me magsjuka. Har kutat på toa hela natten och hela dagen
hittils. Men än så länge kräks jag inte och jag hoppas att jag slipper också. Finns inget
värre än att spy! Va orolig imorse apråpå Thea och hur hon skulle komma till dagis
eftersom att jag inte vågar mig längre bort från en toalett så jag skickade ett sms till A
och hon kunde komma och lämna Thea på dagis, jag har världens bästa svärmor!!!!
Så skönt att vi har henne som har möjlighet att ställa upp när min egen familj inte har det,
vilket är jätte tråkigt! Hade dom bara varit "normala" så hade dom kunnat ställa upp men
nu är det som det är.
 
 
Jag har inte gjort mycket idag, mest sovit och tittat på tv. Tvättade den sista tvätten. Har
ätit lite yogurt i hopp om att magen skulle lugna ner sig, det hjälpte igår kväll men inte
idag :( Blir hemma imorrn också men magen har lugnat ner sig betydligt men jag vet inte
vad jag har och vill inte riskera att smitta. Och på torsdag och fredag har jag ju inget jobb.
Men sen är jag fullbokad i 2 veckor :D Och förhoppningsvis får jag mer tider efter det.
 
 
 
Älsklingen kom hem vid 4 och sen gick han och hämtade Thea, hon hade haft toppen på dagis
och hon har hittat en kompis, tydligen så leker dom mycket me varann. Och som vanligt så skulle
Thea leka me dom stora barnen :P Men jag tycker det är så roligt att hon har hittat en kompis.
Idag när Patrik hämtade Thea så satt dom ute och åt frukt och då vände sig den här flickan om
och sa till till Thea: nu kommer theas pappa :) Så sött. Och theas språk har blivit så mycket bättre
sen hon började på dagis, nu kan hon flera ord :)
 
Jag fixade lite middag, sen tog Thea ett bad och sen satt vi och tittade på ett djurprogram
innan det va dags för henne att sussa.
 
Nu ska jag titta på tv innan house börjar men ha en bra kväll på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!