VAB idag

Thea började morgonen me att fylla blöjan så det va bara att skicka sms till förskolan och
sjukanmäla henne. Jag va tvungen att stanna hemma, Patrik va hemma senast och ingen
annan hade nån möjlighet att ha henne. Men det är ju så att ha barn tyvärr. Bytta blöja på
henne 4 gånger under en timme men efter det så har magen varit toppen.
 
Vad har vi haft för oss idag då? Vi gick upp vid 6, sen gick jag och lade mig vid 8 och
slumrade till några gånger och vid 9 kom Thea och lade sig brevid mig och så sov
vi nån timme till. Hon va så otroligt mysig, hon låg och tittade på mig, gav mig en kram
och klappade mig på kinden och jag trodde att hjärtat skulle explodera av kärlek!
 
 
Vi åt lite lunch och sen klädde vi på oss och gick ut en stund. Gick till centrum för att leta
efter mockasiner men fann inget och sen köpte jag bacon till middagen och vi avslutade
me lite lek på gården. Det va ju så otroligt skönt väder idag!
 
Jag ringde vårdcentralen också så nästa tisdag fick Thea en tid för lite prover men tyvärr
har jag ingen möjlighet att gå me henne så pappa får göra det istället. Hoppas att proverna
visar nåt för jag håller på och blir galen på hennes mage som ALLTID strular.
 
 
Vi lekte en stund hemma och sen tog Thea en tupplur, under tiden passade jag på att diska och sätta
på en tvättmaskin. Helt plötsligt kommer karl hem också och Thea blir så glad :) Det är skönt när han
kommer hem lite tidigare än va han brukar :)
 
Vi började me middagen och sen vart det lite lek/soffmys innan badet och sen vart det mer mys innan
läggdags. Men Thea verkar inte ha några planer på att sova riktigt än men hon har sovit rätt mycket
idag så hon sitter i sin säng och babblar :P Hon somnar när hon somnar.
 
Men imorrn hoppas jag verkligen att kunna jobba, saknar alla goa barn ju!
 
Annars väntar jag mest spänt på att lönespecen ska komma men den har uppenbarligen inga
planer på att komma ikväll :( E hade inte heller fått sin.
 
Jag ska hjälpa gubben betala räkningar ikväll, sen är det house innan läggdags. Hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!