Det går toppen! :D

Theas inskolning fortsätter gå alldeles toppen :) Hon leker me barnen, går omkring
och pysslar me sitt, går till alla vuxna förutom mig, äter utmärkt, sitter still på
samlingen, sover toppen på vilan. Det finns inget som helst negativt att anmärka.
Både personal och dom andra som håller på och skolar in sina barn säger att Thea
är alldeles fantastisk och dom har aldrig träffat ett barn som är så oblyg och härlig
som Thea :) Gissa om jag är stolt över min underbara dotter!
 


Imorrn är sista dagen för mig me henne och sen ska hon va själv, Det kommer me
största sannolikhet gå jätte bra men jag är ändå ängslig och gudarna ska veta att
jag kommer sakna henne MASSOR!!!! Men hon kommer ha det jätte bra där och
kanske försvinner ångesten me tiden, men man vet ju aldrig =/
 
Efter dagiset gick vi hem och hämtade vagnen och sen gick vi till centrum för att
handla lite och sen kom vi hem och då va Thea jätte trött så hon låg i soffan en
stund och tittade på tv.
 
Började me maten när gubben kom hem och han satt och läste mitt i söderort
och hittade en annons från team sportia på heron om att dom hade extrapris på
didriksonoveraller så vi åkte dit efter att vi hade ätit. Dom va jätte fina, hade velat
haft en lila men fanns inte i hennes storlek så det blev en rosa och så köpte vi en
lila mössa och lila vantar (overallen har lila detaljer). Vantarna och mössan fick vi
på köpet :)
 


Sen åkte vi förbi netonnet inna vi åkte hem. Thea fick ta ett bad och just nu är hon inne
på sista varvet, hyperaktiv och överenerisk är nog rätt milt uttryckt. Haha. Men snart ska
vi göra ordning henne för natten och sen kommer hon totaldäcka.
 
Ikväll är det house som gäller, weeeiii! :)
 
Har ev ett toppenjobb på g också, tack vare min underbara vän E :D Mailade chefen ikväll
och på torsdag förmiddag ska jag ringa henne så håll tummarna nu för tusan :D Skulle
bli jordens lyckligaste om jobbet blev mitt. Då skulle hela mitt liv bli alldeles perfekt och
då känns det som om jag äntligen skulle bli vuxen på riktigt. Nej, jag känner mig inte
vuxen när jag är arbetslös.
 
Ha en underbar onsdagskväll!
 



Kommentarer
Anonym

Kul att inskolningen går så bra!
Fin overall ni har köpt men var det inte Patriks mammma som skulle köpa vinterkläder till Thea ? Vad tycker hon om att du inte vill det längre , tänk om hon redan har köpt kläder till Thea.
Lycka till med jobbet

Svar: Ja, det är faktiskt jätte roligt att det går så bra :-) varför förutsätter du att jag inte vill att hon köper overall? Det va faktiskt Patriks initiativ, han ville köpa vinterskor samtidigt men då sa jag stopp och sa att det kunde hans mamma köpa.
Rebecca

2012-09-05 @ 08:46:18
Anonym

Bara så du vet säger man så till alla barn som har inskolning. Sen tycker ja att Thea är för social. Man märker att hon inte träffar andra så ofta..

Svar: Oj, det låter som om nån är VÄLDIGT avundsjuk för att det går så bra för Thea och för social kan man aldrig bli. Du verkar va en missunnsam och sorglig människa som inte kan glädjas åt andra. Kan inte annat än tycka synd om dig.
Rebecca

2012-09-05 @ 11:52:38
Lotta

Till anonym: Att du ens kommenterar..hade thea inte träffat andra så hade hon inte varit social. All lycka till dej Becca <3<3 kramar

2012-09-05 @ 13:12:09 | http://lottasvahn.blogspot.se
Ann-Sofi

Vad härligt för er att inskolningen har gått så jättebra. Jag kommer själv ihåg hur det kändes att lämna min son på dagis i början. Han var inte alls van vid att träffa så mycket olika människor, speciellt inte barn, och han var väldigt blyg och hade det jobbigt en längre tid. Så det märks att ni har gjort helt rätt med er härliga lilla dotter. Kramar.

2012-09-05 @ 18:50:20
Anonym

sitter du och bloggar under inskolningen ?

Svar: Haha, nä det gör jag inte. Jag kollar telefonen emellanåt men jag skulle inte ha tid att blogga och dessutom har jag ju ingen dator tillgänglig där :-P
Rebecca

2012-09-05 @ 19:01:45
Anonym

Vad ska dom annars säga, det är så man skapar kontakt med andra föräldrar ,det kan du prova själv så att du kan få lite vänner i ditt bostadsområde

Svar: Jaha, så man får vänner genom att ljuga? Det va ett konstigt sätt att få vänner på tycker jag.
Rebecca

2012-09-05 @ 19:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!