Familjen trött och irriterad

Direkt imorse märkte jag att jag inte mådde toppen. Va trött så in i norden, hosta, yr, halvt
febrig men jag va hemma igår och ville verkligen inte va hemma idag så jag klev upp halv
6 när klockan ringde och det va riktigt jobbigt.
 
Gick iväg me Thea till dagis, va på jobbet tio i åtta.
 
Där va allt toppen :) Hände en liten olycka när jag tog hand om disken men inget stort
men det va lite pinsamt. L va snäll och hjälpte mig lite innan hon tog rast och hon
skämtade bort det, det uppskattade jag :) Fick ta hand om samlingen innan maten
själv, men det va bara 3 st i min  grupp :P haha. Och så fick jag ta hand om mellisen
själv :) På eftermiddagen va vi ute och jag lekte massa barnen, tog mig "friheten" att
umgås me barnen och leka me dom och det kändes underbart! Men jag blev fort trött
tack vare att jag är sjuk, hoppas att jag mår bättre imorrn. Vid kvart i fem kunde jag röra
mig hemåt. Blev en lång dag på jobbet men det är ju pengar som så väl behövs :)
 
Har fått mer dagar i oktober, minst 7 dagar skulle jag gissa på :) Awesome!!!!!!!
 
Orkar inte skriva så mycket mer. Jobb imorrn mellan 8.30-15.30 så jag kan hämta Thea
tidigt vilket känns toppen.
 
God kväll på er!



Kommentarer
Anonym

Bra att du inte ger upp !!

Svar: Ger upp?
Rebecca

2012-09-20 @ 21:21:31
Fia

Det är bra att du får jobba mer, jag vill be om ursäkt att jag sa att du hade arsbergergs. Vet att det var taskigt.. tyvärr så är det så att mycket du skriver är provocerande och många reagerar.. dock är det aldrig okej att vara elak!

Svar: Jag skriver om min vardag och jag tycker inget är provocerande men jag vet ju inte va folk reagerar på. Men nej, oavsett va jag skriver är det aldrig okej att va elak! Din ursäkt är accepterad.
Rebecca

2012-09-21 @ 11:25:48
Anonym

Lyssna inte på alla dumma kommentarer du får!

2012-09-21 @ 11:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!