Nu är det fredagsmys!

Idag har både jag och Thea varit hemma. Thea hade lite feber imorse och min förkylning
har ju inte släppt taget på långa vägar än heller så vi tog helg en dag tidigare :) Vi har myst
idag och jag har fixat massa hemma. Vi tog en promend i regnet ner till centrum för att köpa
smör, pommes och lite fredagsgott :)
 
Älsklingen kom hem vid kvart i 4 och en stund senare fixade vi middag. Ikväll blev det lövbiff
me pommes, broccoli och bea, smakens.
 
Jag och Thea tog ett bad och sen va det bara att natta henne. Hon va jätte trött och så är hon
ju sjuk så hon behöver sova så mycket.
 
Jag och gubben har fredagsmys. Myser i soffan och kollar på omen :) Sen blir det sängen för
oss också.
 
Imorrn kommer gubbens föräldrar förbi och lämnar resesängen, sen ska jag, patrik och thea åka
till skansen och gå på höstmarknad och sen ska vi dumpa av henne hos mamma. Mamma ville
så gärna ha Thea över en natt så hon får sova där imorrn. Jag och gubben har inga speciella
planer när vi är barnlediga. Vi ska spåna efter lite julklappar och så eventuellt :)
 



Kommentarer
Anonym

Hade du jobb idag fredag som du sjukskrev dig eller var du obokad (hoppas att det var så , svårt att få fast jobb om du är sjuk var och varannan vecka)

Svar: Jag va hemma och vabbade i fredags. Min dotter hade feber och jag va risig. Att man blir sjuk kan man aldrig rå för.
Rebecca

2012-10-01 @ 05:44:12
Anonym

Anmälde du det till FK eller ?
Du måste nog ändra din referens för vad somm är att vara sjuk,
Du orkade med en full späckad helg eller hur ?

Svar: Jag anmälde det till fk ja :-) jag har jobbat fast jag har varit sjuk och haft yrsel men i fredags orkade jag bara inte. Låg nästan bara hela fredagen och mös me Thea som också va hängig. Men vi mådde bättre på lördag morgon annars hade vi inte åkt till skansen och det är ju inte speciellt ansträngande att hälsa på min farmor och ta en fika.
Rebecca

2012-10-01 @ 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!