Och där kom förkylningen

Thea somnade runt 9-tiden igår kväll och sen sov hon hela natten, tack och lov! Och hon mår
bara bra, febern är fortfarande borta och hon  börjar sakta men säkert bli sig själv. Humöret
har varit bättre idag men inte acceptabelt så jag hoppas att hon sköter sig imorrn på dagis.
 
Idag va vi ute en stund me henne men det va inte alls poppis. 90% av tiden skrek och grät
hon, så roligt! Hon va bara helt nöjd när hon fick gunga. Vi handlade lite mjölk och sen knatade
vi hemåt igen.
 
Och då slog förkylningen till! Blev trött, fick frossa, kroppen va öm och halsont. Jag låg
nerbäddad i soffan under en fleecefilt och kollade på mulan me resten av familjen. Sen
började jag me middagen och då sov Thea så hon fick äta lite senare. Och hon åt me
hyfsad aptit :) Efter middagen frös jag så kroppen gjorde ont så då blev det ett VARMT
bad, somnade ett par gånger under tiden (vaknade av att jag slog i huvudet i väggen)
haha.
 
Nu har frossan kommit tillbaka, suck :( Blir en ipren och alvedon. Patrik och Thea ska väl
strax ta ett bad också.
 
Måste leta rätt på mina betyg och lite andra papper också tills imorrn :) När jag är sjuk är
jag verkligen glad över att Thea har dagis och jag är arbetslös, då får man möjlighet att
kurera sig och bara ligga i sängen :P hehe.
 
Thea ska snart göra sig redo för natten och så fort hon har somnat går jag och lägger mig.
 
Natti natti!
 







 



Kommentarer
Anonym

Lycka till idag.

Svar: Tack så mycket :-)
Rebecca

2012-09-10 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!