Riktig vardag

Oj, nu har vardagen verkligen börjat på allvar och det gick fortare än förväntat :) Men
det känns så J-VLA bra, kort sagt! Jag jobbar, Patrik jobbar och Thea är på dagis.
Det är liksom det här jag alltid har drömt om. Att bli vuxen på riktigt, att ta ansvar.
Det här betyder så otroligt mycket för mig.
 
Imorse lämnade jag Thea vid 8.15, va på jobbet vid strax innan 9 och på jobbet va
det bara bra :) Trivdes bättre idag än förra gången, kände mig mer välkommen och
hemma nu :) Jobbade fram till 4 och sen gjorde jag sällskap me E till hennes buss
och sen mötte älsk och dottern upp mig i fruängen :)
 

På väg till jobbet :)
 
Och det hade gått jätte bra när Patrik hämtade Thea, hon va inte alls hysterisk. Och
allt hade gått bra på dagis under dagen, inget gnäll, skrik eller gråt.
 
Har fått mer jobb btw :) Jobbar heltid fre-mån-tis och sen halvtid fram till nångång i
oktober :) Är en väldigt glad och lycklig tjej nu! :D Me lite tur att det bara ett par
veckor av "arbetslöshet" i oktober. Snälla livet, låt mig ha tur nu, låt mina drömmar
slå in så att jag får det liv jag önskar åt mig och min familj.
 
Och ja, Thea får gå rätt långa dagar på dagis, vilket jag helst inte vill men hon lider
inte av det. Snarare tvärtom, hon är nöjd när man hämtar henne. Då har hon fått leka
av sig och är härligt utmattad. Jag lämnar henne på morgonen och Patrik hämtar henne
på eftermiddagen.
 
Imorrn jobbar jag 9-16.45 och på fredag 8-16 :)
 
Snart ska älsklingsungen göras sig klar för läggdags, sen ska jag ta ett bad och glo på
tv innan jag hoppar i säng.
 
Ha en alldeles underbar kväll!



Kommentarer
Lotta

Åh.. vad glad jag är för din skull.. massor av kramar till dej och resten av din lilla familj <3

Svar: Tack snälla lotta :-D massa kramar tillbaka <3
Rebecca

2012-09-12 @ 22:02:11 | http://lottasvahn.blogspot.se
Anonym

Vad kul att läsa att du är nöjd.
Lycka till nu med livet det kan ni behöva

2012-09-13 @ 07:41:12
ems

det man säger om andra, talar bara om vilken sorts människa man är själv, så anonym det kanske är du som behöver ha lycka i ditt liv för att just du behöver det.
Tänk över din egen livssituation istället för att nagga och gå igång på andras.

2012-09-13 @ 22:57:56 | http://emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!