Sista dagen för mig me Thea

Haha, jag vet egentligen inte vad jag kan skriva om Theas inskolning som ni inte
redan vet :P Hon sköter sig toppen, helt enkelt. Idag fick hon ett större utbrott
vid matbordet och skrek så det skar i öronen men det va allt. Hon somnade sist
och vaknade först. På eftermiddagen fick hon va ute utan mig i ca 30-40 min och
det gick jätte bra, vilket jag redan visste.
 
Och idag va det sista dagen för mig där, imorrn ska hon va där alldeles själv.
 
Nu börjar även dagisbakterierna visa sig :( Thea har fått lite hosta och är snorig,
så länge det inte blir värre så är det ju ingen fara. Det är många snoriga och
hostiga barn på hennes avdelning, det är ju såna tider och nya dagisbarn blir
ju bombarderade me baciller. Men det är bara att förbereda sig på på att ha
henne hemma mycket framöver.
 
Förässten, på måndag ska jag på anställningsintervju :) Hihi. Wish me luck!
 
Imorrn när Thea är på dagis får jag besök av min älskade vän och sen ska jag
storstäda. På fredag blir det förhoppningsvis gymmet om inte Thea är hemma.
 
Men nu blir det ett varmt bad, fryser som bara attans och gubben svettas =/
Jag kanske också börjar bli sjuk. Det har jag ingen lust me.
 
Ha det bra!
 

En arg tjej som hade fått tag på vällingpaketet :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!