Sjuk men härligt me fredag

Va en tuff dag på jobbet me förkylningen men jag jobbade ju inte så många timmar
så det va bara att bita ihop och det gick bra :) Fick ta hand om massa saker själv
och idag blev det inga misstag :P haha.
 
Hämtade Thea strax efter 16, patrik mötte upp oss på förskolan :) Thea hade varit
jätte trött på eftermiddagen och låg i en frökens knä och halvsov när jag kom. Haha.
 
Men när vi kom hem så hde hon feber, 39,5. Förmodligen pga vaccinationen, hon
kunde ju få feber 10-14 dagar efteråt plus utslag. Så vi får hoppas att det bara är
det. Men hon fick en ipren och sen vart hon världens piggaste och gladaste tjej.
 
Men vi hann inte ge henne nån kvällsvälling, medan patrik stod och fixade vällingen
(en procedur på ca 5 min) så hade Thea totaldäckat.
 
Vi sitter och kollar på tv men det går ju inte ett skit så jag funderar på att gå och lägga
mig. Näsan rinner, jag nyser konstant, jobbig hosta osv gör att jag inte är så sugen
på att va uppe så mycket längre iallafall.
 
Imorrn ska vi röja, diska, tvättaoch byta gardiner hemma. Sen blir det väl en
tripp till skärholmen, skulle som sagt behöva fixa lite grejer till Thea. På söndag
ska vi ut på äventyr, då blir det en tur till familjen Nilsson och en utflykt till skogen
för att plocka lite fina löv och grenar och sen hem till dom så att ungarna kan
pyssla och vi vuxna fika :P Det ser jag verkligen fram emot :D
 
Men nu säger jag god natt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!