Skogsutflykt och fika

Idag har vi haft en alldeles perfekt söndag :) Var hyfsat pigg imorse trots att man
lade sig sent och väcktes tidigt, vi åt en mysig frukost tillsammans och sen tog
jag en dusch.
 
Vi gjorde oss ordning och vid lunchdags åkte vi till först till kläddettan för att jag
skulle köpa en tröja som jag hade sett där innan semestern men den fanns inte
kvar så då tittade jag efter nån bra jacka och hittade en perfekt så den fick
verkligen följa me hem :D Är supernöjd, den blir perfekt på jobbet och regniga
höstdagar.
 
 
Sen åkte vi till Visättra och Nilssons för en liten utflykt till skogen, även Ms två
systerdöttrar följde me :) Vi va ute i drygt en timme och det va så skönt! Måste
verkligen komma ut i skogen oftare men man tar ju inte direkt bussen för att gå
i skogen och vi har ju ingen direkt skog i närheten heller. Sen går ju Thea på
förskolan hela veckorna men vi ska försöka åka till skogen nångång i månaden
på helgerna när Patrik är hemma :)
 
 
Vi gick upp till dom för en fika och barnen lekte. R kom upp en stund och det va
verkligen så roligt att se honom igen, va MINST 1 år sen vi träffade honom och
en gång i tiden träffades vi så gott som varje vecka iallafall. Måste försöka ses
oftare.
 
 
Klockan va nästan 5 innan vi drog oss hemåt och Thea va supertrött och somnade i bilen.
Va bara att börja me middagen, soppa ikväll. Sen tog far och dotter ett bad och nu ska hon
snart få välling och gå och lägga sig. Jag ska hoppa in i en dusch och sen glo på tv.
 
Imorrn börjar en ny arbetsvecka och den här veckan får se om det bara bli halvdagar eller
mer :P Fick förässten sms av E me mer dagar till mig, rättare sagt 16 st! :D Woohoo!
Har minst 9 dagar i oktober och 9 dagar i november.
 
Nä, dags att göra dottern redo för natten. Hörs!
 
 



Kommentarer
Anonym

Långbro har en liten skog lagom för Thea så säg inte att ni inte har de. Du borde veta de om du jobbar i Långbro

Svar: Jag visste inte det men tack för tipset. Bara för att jag jobbar i Långbro betyder inte det att jag måste veta att det finns en liten skog där för jag har då inte sett nåt som man kan kalla skog direkt.
Rebecca

2012-09-24 @ 07:44:18
madde

bra bild på din dotter vid trädet

Svar: Tack, tycker också den blev bra :-)
Rebecca

2012-10-03 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!