Skönt me helg?

Klart det är skönt me helg men fick jag nån sovmorgon? Nä, det kunde jag glömma.
Somnade vid 1 och vid 7 väckte Thea mig. Jag lät gubben sova tills han vaknade,
han jobbar och sliter så han behöver ju få sova ^^ Men Thea somnade om vid 8 men
då kände inte jag för att gå och lägga mig igen så jag låg i soffan och kollade på
breaking dawn istället :)
 
När gubben vaknade vid 9 så började jag städa och vid 11 så va det klart. Jag tog
en dusch så man kunde hitta på nåt sen men då åt Thea och sen sov hon i några
timmar så klockan hade hunnit bli 3 innan vi kom ut.
 
Vi åkte till kungens kurva, först ut va jysk för att kika på stolar och vi fastnade väl för
två olika men det kommer nog bli dom här som följer me oss hem nästa månad :)
Vi funderar lite på att köpa två den här månaden och två nästa månad, det beror lite
på hur mycket servicen kostar och så. Men dom kommer förhoppningsvis bli jätte
bra :) Sköna som tusan va dom iallafall!
 
 
Sen åkte vi till IKEA och köpte nya badlakan och gästhanddukar så jag ska rensa
massa handdukar som har gjort sitt nån dag. Sen blev det en snabbis till kvantum
för att köpa grädde till middagen och pasta.
 
Klockan hade redan hunnit bli närmare halv 6 innan vi satte igång me middagen
men det gick bra :) Thea va lite hungerkinkig men patrik lekte och busade me
henne under tiden :) Vi käkade och sen satt hela familjen i soffan och kollade på
barnprogram innan det va dags för att göra Thea redo för natten.
 
 

Hon sover som en stock nu, jag och patrik kollar på tv. Blir snart en dusch och sen
kolla på tv innan vi knoppar.
 
Imorrn ska vi upp till visättra och hälsa på men annars händer inte så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!