Solig morgon :)

Natten till igår va inte Theas bästa natt, hon hostade och grät flera gånger i timmen
större delen av natten, tyckte så synd om henne :( På morgonen ringde P och sjuk-
anmälde henne så vid halv 10 kom Theas farmor för att "vabba" så jag kunde jobba.
Jobbade mellan 10.30-15, va så otroligt skönt att sluta så tidigt. Farmor hade tagit me
sig Thea hem till dom eftersom att hon ändå skulle sova där. Va JÄTTE trött när
jag kom hem men det va bara att hoppa in i duschen och göra sig ordning. Gubben
kom strax innan 4. Vi gjorde oss fina och så skulle vi skriva ut biljetterna och skrivaren
strejkar! Haha. Både jag och Patrik va jätte oroliga att vi inte skulle komma in men
det gjorde vi :)
 
 
Vi åkte in till stan för att käka middag me hans föräldrar och det va jätte trevligt. God
mat och trevligt sällskap, Ps mormor va där också :) Vi började röra oss mot göta
källare strax efter 20-tiden.
 
 
Det hade kommit endel folk då men inte alls så det blev trångt och jobbigt. Vi tog varsin
öl och cider och sen började vi röra oss mot scenen, fick rätt bra platser nära :) Nordman
har en tendens att alltid va sen till sina konserter och liknande men igår va han bara 5
min sen :P haha. Va ett sjuhelskottas ös och mycket folk. Han spelade i ca 1,5 timme.
 
 
Efter konserten så fick man träffa dom och ta kort och få cd-skivor och allt möjligt signerat
och det ville såklart P :) Men jag fick också ta ett kort me Håkan ;) haha.
 
 
 
Klockan va närmare halv 12 innan vi kom hem och sen satt vi uppe en stund och kollade på tv men
vid halv 1 så gick vi och lade oss. Fattar inte hur P orkade ta sig imorse, jag va mer eller mindre död.
Haha. Men jag vaknade en timme före klockan ringde :P Men vi hade en underbar kväll igår, jätte roligt
va det och en grym spelning som vanligt me Nordman :D
 
 
Imorse lämnade A Thea på dagis, dom har ju fotografering i eftermiddag, hoppas att det går bra :)
Själv jobbar man mellan  13-16.45. Ska röja lite hemma under tiden och sådär.
 
Men vi kanske hörs en snabbis ikväll eller imorrn :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!