Söndag kväll

 
Då va den här helgen snart till ända, imorrn börjar en ny arbetsvecka :) Ska bli skönt
att komma tillbaka till alla goa ungar och goa kollegor :) Börjar tidigt imorrn men å
andra sidan slutar jag också tidigt (kl 16), vilket helt plötsligt har blivit tidigt :P haha.
Tisdag blir en lång dag men sen börjar jag ju jobba 50%. Väntar och väntar på svar
från chefen, vill så gärna ha jobbet!
 
Förrästen, får jag fråga en sak? Tycker att ni att det är olämpligt att skriva att man
tycker att det ska bli skönt me helg eller att tiden ska gå fortare när man arbetar?
Jag trivs på jobbet, bättre än jag trodde men det är klart att jag längtar tills man
slutar så jag får umgås me min dotter och min sambo. Varför är det något negativt?
Visst, jag kan formulera mig klumpigt och allt jag skriver är inte alltid vältänkt men
jag skriver inget negativt om varken, arbetsplatsen, chefen eller kollegorna. Äh, det
finns väl alltid NÅN som ska anmärka på NÅT jag skriver =/ Men vill klargöra att jag
gillar mitt jobb och jag ser fram emot  en ny arbetsvecka :)
 
Idag fick vi en halv sovmorgon iallafall :P Thea vaknade vid halv 8, då fick hon lite
välling och sen somnade hon om och vaknade vid halv 10, superskönt! Men jag
är piggare när hon vaknar tidigare. Haha.
 
I förmiddags plockade Patrik isär våra köksstolar för dom skulle upp till Maria så jag
och Thea va tvungen att åka kommunalt. Vi hoppade av i flempan för att möta upp
mamma och sen gick vi upp till visättra. Där uppe blev det fika, prat, Patrik satte ihop
köksstolarna och sen gick jag, patrik och maria till lekparken me Thea :) Hon lekte för
fullt och det slutade me att hon somnade i gungan. Mitt lilla hjärta! Hon fick sova en
stund och vid 18-tiden började vi röra oss hemåt.
 






Gjorde ordning en snabb middag och sen fick Thea ta en dusch innan det va dags för
sängen. Nu sover hon, gubben kollar på tv, jag har pratat me min älskade vän M
och nu blir det en kvällscigg me gubben innan en dusch och sussa.



Kommentarer
Anonym

Vad ska ni nu sitta på ? Nya stolar ska ni ju inte köpa förrän i oktober.

Svar: Vi har två klappstolar under tiden :-)
Rebecca

2012-09-17 @ 08:45:08
Anonym

Haha du är så falsk i det du skriver . Du vill inte jobba du slö. Du bara klagar seriöst bli vuxen att jobba från 8 -17 är det man gör. Byt jobb du passar inte att jobba med barn. //Sandra

Svar: Om jag nu är så falsk i allt jag skriver så sluta läs! Men tydligen har du ett behov av att läsa iallafall ^^ lite konstigt.
Rebecca

2012-09-17 @ 19:35:00
Lena

Nu är det väl ändå dags att ni köper en ny vagn till thea man ser ju på långa vägar att den ni har är rutten och ser för liten ut :S

Svar: Rutten? Den är jätte fräsch och den ser för liten ut på bild men jag har velat haft en ny vagn länge men man ska ju ha råd också.
Rebecca

2012-09-18 @ 11:24:08
Anonym

Ja gud det har jag det är här jag får skratta så jag får ont i magen.

2012-09-18 @ 11:53:11
Anonym

Vagnen är inte liten för Thea, den är ny och inte använd av andra barn.
Lena vem är du att dömma +
Rebecka Lägg inte ut kommentarer så som de från Sandra och Lena det är det dom vill och om du inte lägger ut dessa komentarer så slutar dom att komma!

2012-09-18 @ 16:02:33
ems

Lena & Sandra är med all säkerhet figurerade namn.

2012-09-18 @ 22:03:18 | http://emilie-karin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!