Stor dag :)

Vilken natt! Jag låg däckad me feber och givetvis ska Thea vakna vid 3 men jag tror att
hon somnade om rätt fort mellan mig och Patrik. Eller ja, efter en timme eller så :P haha.
 
Men imorse mådde jag bra igen :) Gick och lämnade Thea på dagis, det va ju hennes
första dag utan mig. Hon hade inte ens tid att pussa mig hej då :( Haha. Kändes rätt
så ensamt att komma hem till en tom lägenhet och ångesten kom fort och tankarna
va många.
 
Hur tilbringde jag min egentid? Jag passade på att tvätta lite, diska, slappa, bädda
sängen och sen en dusch :) Gjorde mig ordning och vid halv 2 gick jag iväg till långbro
för en liten anställningsintervju ;) Och den gick nog rätt så bra :) Det kändes bra och
chefen tyckte att det lät bra så nu får jag vänta ett par veckor på svar.
 
Gick och hämtade Thea, va jätte spännande att höra hur det hade gått idag och dom
hade bara positiva saker att berätta :D Hon hade somnat snabbt på vilan, ätit bra, skött
sig bra överlag, kramat massa barn och lekt me dom större barnen. Inget skrik eller gråt
för fem öre, hon hade varit en solstråle hela tiden :) Men hon va inte glad att se mig och
det gjorde ont och när vi skulle gå hem fick hon världens vredesutbrott som höll i sig i
säkert 15 min. Så hämtningarna kan bli en utmaning. Men det är ju också ett tecken på
att hon trivs och det är huvudsaken :) Men såklart att det känns djupt inne i hjärtat när
ens lilla bebis fullkomligt struntar i en.
 
Hon va helt slut så hon fick sova en stund och jag låg i soffan och slumrade till en
stund, febern hade sakta men säkert börja komma tillbaka. Gubben kom hem vid
kvart i 4 och då väckte han Thea och sen började jag me middagen, blev bara
fiskbullar och potatis och äntligen verkar det som om Theas aptit har kommit
tillbaka :D
 
Vi kokade lite nappar och sen lekte vi och busade i sängen innan det va dags för
henne att bada och nattas.
 
Nu ska jag och gubben se underbart men kort, sen blir det en dusch innan läggdags.
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!