Vaccination, action, jobb

Natten va relativt lugn, Thea vaknade till nån enstaka gång och grät men somnade
om på en gång. Hon har fått slemhosta så ikväll ska hon få hostmedicin innan hon
går och lägger sig, det har hjälpt mycket förut :)
 
I förmiddags knallade vi iväg till BVC för att vaccineras samt vägning och mätning.
Sprutan gick bra, hon grät nån sekund men sen va hon uppe och sprang. Hur
mycket hon väger och så står i inlägget före det här så där kan ni läsa det. Lite onödigt
att skriva det två gånger :P
 
Vi gick in på coop för att handla lite och sen gick vi hem och åt lunch innan det va
dags för Thea att sova. Jag va också jätte trött så jag låg i soffan och bara slappade
trots att jag skulle behövt ta tag i hemmet. Thea sov i drygt 2-2,5 timme och sen kom
Patrik hem vid 3-tiden :)
 
E ringde och frågade om jag kunde jobba imorrn så mellan 9-16 är jag på jobbet och
det betyder en lång dag på dagis för Thea. Ska lämna henne 8.20 och sen hämtar
Patrik henne strax efter 4 och vid halv 5 är jag hemma :)
 
Började me middagen och sen tog vi en promenad ner till centrum för att köpa lunch till
gubben och hans vanliga drog, redbull :P På väg ner till centrum hör vi massa sirener
och när vi kom till centrum va det två brandbilar, en ambulans, en akutbil och massa
polisbilar. Läste precis på nätet att det va en handduk på en köksplatta som fattat eld.
 
Jag och Thea tog ett bad och sen lekte hon en stund innan det va dags att sussa.
Själv sitter jag och väntar på att house ska börja och gubben sitter me näsan långt
nere i sin telefon, like always. Man kan tro att det är hans största kärlek ^^ haha.
Men jag sitter ju här varje kväll och bloggar så jag ska väl inte säga så mycket :P
 
Nä, nu ska jag va lite kärvänlig mot gubben min :)
 











Kommentarer
Anonym

Hoppas att du får en bra dag!
Theas språk kommer nog snart ,det viktiga år ju att ni pratar med henne och att hon förstår vad ni säger,

Svar: Jag hade en jätte bra dag :-) ja, vi pratar ju me henne hela tiden och hon förstår allt vi säger utan problem :-D
Rebecca

2012-09-12 @ 08:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!