Ångest men skönt me fredag

Usch vilken hemsk ångest jag hade imorse på väg till jobbet. Det va länge
sen jag hade så ont i magen och hela kroppen skrek nej. Förut trivdes jag
på jobbet, jag visste va jag skulle göra, vilken min roll va och vad som
förväntades av mig. Nu vet jag ingenting! Och därför mår jag så dåligt. Jag
måste verkligen ta upp det me chefen så fort jag har tid. Annars vet jag inte
hur länge jag orkar va kvar. Men jag klarade av dagen, trots att det va jobbigt
och jag va glad att jag slutade tidigt.
 
Jag och Patrik möttes upp och så hämtade vi Thea tillsammans. Idag ville
hon verkligen inte gå hem, hon va jätte arg. Och så fick vi veta att två av
hennes bästisar ska byta avdelning, blev så ledsen för Theas skull. En av dom
pratar hon jämt om i alla möjliga sammanhang. Men det är tur att dom i alla fall
träffas ute och snart kanske Thea får flytta över, vet inte riktigt va "kraven" är.
 
Vi kom hem och käkade och sen tog hela familjen ett bad, hade vattenkrig och bara
mös :) Nu glor vi på tv och väntar på att snuttan ska somna.
 
Imorrn ska vi lämna Thea vid 10-tiden, sen raka vägen till polisstationen och fixa både
leg och pass, sen funderar jag på att åka till skopunkten och köpa nya skor. Vi ska
även rensa i källaren, putsa fönster och massa annat.
 
Men nu ska jag mysa me min underbara familj :) Thea va på riktigt myshumör igår kväll
som ni ser <3 Hon är så kärleksfull och ger en massa pussar och långa kärleksfulla
kramar. Lika bra som hon är på att visa ilska är hon på att visa kärlek.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!