En lugn dag

Åh, va jag önskar att man iallafall fick sova till 8 på morgonen men som jag skrev igår, sovmornar
verkar va ett minne blott nu.
 
Idag har vi tagit det lungt. Diskat och tvättat lite. Va förbi mamma en snabbis. Efter middagen tog
vi en promenad på en timme så Thea fick springa av sig och vi hann knappt komma hem och bada
innan hn tvärdäckade i soffan. Haha. Så otroligt skönt! Så nu vet vi att en timmes promenad efter
maten gör susen för en hyperaktiv dotter ;) Haha. Men det va jätte skönt så vi ska börja me det dom
dagar jag slutar 16 senast :)
 
Imorrn är det jobb och dagis som gäller :) Är faktiskt stolt över både mig och Thea. Jag har jobbat där
i snart 1,5 månad men har bara varit borta 2 dagar sammanlagt och till och med thea har hållt sig
frisk :) Får hoppas att det håller i sig månaden ut iallafall, det vore rekord isåfall :P
 
Ha en mysig söndagskväll :)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!