Haha! Jisses!

Åh va jag längtar efter en rejäl sovmorgon, vore så glad om man bara fick sova till halv 9
iallafall =/ hade chansen idag men Thea vaknade vid halv 7 när pappas klocka ringde. Suck!
Men snart drar vi till Riga och då ska jag NJUTAAAAAAA! Haha.
 
Idag va det dags för Theas utvecklingssamtal, både jag och patrik gick på det :) Hennes
pedagog sa nästan bara positiva saker men hon tog också upp Theas utbrott och hennes
fysiska "kontakt" me dom andra barnen. Men uppenbarligen va utbrotten på dagis inte alls lika
jobbiga som hemma och kom inte lika ofta och det blir visst mer konflikter inne än ute och dom
informerade oss va dom försökte göra för att hindra Theas utbrott och det lät jätte bra :) Annars
va hon en supergo tjej som va supersocial och som vi verkligen skulle va stolta över. Det känns
jätte skönt att höra.
 
 
Efter det skjutsade älsklingen mig till jobbet och där va det livat. Haha. Fick lite nyheter som jag
blev väldigt chockerad av. Har dom ingen som helst moral? Nä, fy! Jag trivs på jobbet överlag men
allteftersom börjar det mer och mer bli en cirkus. Men det är ett jobb ^^ Dagen flöt på och halv 6 så
hade jag stängt jobbet och satt på tunnelbanan på väg hem.
 
 
Va bara att börja me middagen så fort man klev innanför dörren, fick spaghetti och köttfärssås ikväll.
Efter maten skickade jag äntligen iväg min ansökan till källbrink. Va inne på annonsen idag och såg
att sista ansökningsdagen va just idag. Ringde även chefen där me hon svarade inte. Så nu är det bara
att vänta och hålla tummarna.
 
Snart blir det nog ett bad och sen är det greys innan läggdags. Imorrn är det jobb mellan 8(9)-17 och
snart är det fredag igen :D Skönt me helg.



Kommentarer
Anonym

Det är väl kul med cirkus eller ?

Moral är väl att blogga på toa !

Svar: Nja, är inte så jätte road av cirkus. Jag svarar på kommentarer medan jag sitter på toa vilket tar ungefär lika lång tid. Eller föredrar du att jag ska blogga när jag är i barngruppen? Jag kanske ska börja svara på mina kommentarer medan jag byter blöjor? Va jag gör på toa är väl ändå min ensak?
Rebecca

2013-04-10 @ 21:20:10
Anonym

Fast man sitter inte med mobiltelefonen när man är på muggen fy fan. Vet du inte hur mycket bakterier det finns där. Fy. Sen har thea alltid haft problem med den sociala biten att hon är för på inte konstigt

Svar: Det är tre st som använder toan och vi spritar varje dag. Kan lova att den toan är mer hygienisk än den hemma. Och man stoppar ju inte telefonen i munnen och jag tvättar händerna efter varje besök. Det är antagligen mer än du gör? Thea har aldrig haft problem me den sociala biten, som sagt är hon väldigt social men ibland blir hon för exalterad.
Rebecca

2013-04-11 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!